Hallo, Ik ben nu 17 weken zwanger. Toen ik nog niet zwanger was schommelde mijn gewicht tussen de 62 en 63 kg. De eerste paar weken van de zwangerschap ben ik best vlug 3 kilo aangekomen. Daarna ging het heel langzaam. Nu staat mijn gewicht al een week of 3 ongeveer op het zelfde. De ene keer 66,1 en de andere keer 66,2. Ik kom nu dus niet meer aan maar naar mijn idee groeit mijn buikje wel. Hoe verloopt bij jullie de gewichtstoename? Groetjes Chantal
De eerste 8 weken was ik 7 kilo aangekomen daarna was ik weer wat afgevallen en mijn gewicht is al een tijdje met 5 kilo omhoog gegaan.
17 weken en 3 kilo aangekomen! Laatste week is dus van die 3...1,5 erbij gekomen! Tot die tijd kwam er haast niks aan!
In totaal ben ik nu bijna 12 kilo aangekomen. Vanaf t begin tot de 20 weken was ik 6 kilo aangekomen. Toen van week 20 tot week 24 nog 4 kilo erbij en nu 3 weken later nog 2 kilo erbij. Dus nu totaal 12 kilo. Nu heb ik t idee dat vanaf week 24 mn buikkie niet meer zo hard groeit.
Ik was in mijn vorige zwangerschap van 42 weken en 2 dagen in totaal 3 kilo aangekomen en had een kindje van bijna 4,5 kilo
voor dat ik van Juliën zwanger raakte was ik 62 kg, vlak voor de bevalling 80 kg (was net een kamerolifant) na de bevalling weer tot 70 kg gekomen weeg nu 73 kg ,, Na deze bevalling zal ik wel weer rond de62 komen vermoed ik!
dank jullie voor de snelle reacties. Mijn gewicht staat nu al een tijdje op het zelfde en volgens de boeken zou je toch iedere week ongeveer 300 gram bij moeten komen.
Ik heb er nu 2 kilo bij. @chantalk: ach die boekjes. Ik ben dus ook (nog) niet echt veel aangekomen, maar paar dagen geleden 20 weken echo gehad en de beeb deed het prima. Daar gaat het tenslotte toch om ? De beeb is gewoon een parasietje die neemt wel wat ie nodig heeft en als er dan iets voor jou overblijft is dat voor jou. Geen zorgen
Ik ben intotaal 10kg aangekomen, maar de laatste 4/5 weken zo goed als niets....buikkie groeit echter wel lekker door( en best snel vind ik)
Mijn buik groeit wel een beetje maar ik ben tot nu toe ook maar 2 kilo bijgekomen En met de kleine is alles in orde,ik maakte mij ook zorgen maar het kan dus echt geen kwaad!
ik sta nog in de min. begon met 89 en zit nu op 85. heb zelf geen weegschaal maar laagst gemeten bij de vk was geloof ik 83.
Ik weet het niet, maar ik denk dat ik zo'n 10 kg ben aangekomen. En daar zal nog wel een beetje bijkomen denk ik zo.. (net een bak ijs zitten leegvreten *schaam*)
Ben nu iets meer dan 18 weken en 1,3 kg aangekomen... maar heb het gevoel dat mijn buik nu opeens gaat groeien... dus wie weet de weegschaal ook wel...
Ik ben nu 34 weken zwanger en ben 8 kg aangekomen. Mn buik groeit hard door maar je ziet dat niet echt op de weegschaal... Vorige keer bij de verloskundige was er nix bij maar een halve kilo eraf. Maar heb ook wel 's gehad dat ik in 1 x een groeispurt had en in 3 weken 3 kg was aangekomen.