Ik heb sinds een aantal dagen zo nu en dan een steek in mijn vagina/plasbuis (kan het moeilijk plaatsen), sinds vandaag neemt het toe. De kleine wordt ook steeds drukker, zou het kunnen dat de klene tegen mijn blaas trapt en dat dit doorstraalt?
Denk eerder dat het bandenpijn of Bekkenpijn is. Hoeveel weken ben je zwanger? Ik heb dat zelf vanaf een week of 18 gehad dat het begon en werd steeds heftiger. Rust helpt en als het niet meer alleen af en toe een beetje is dan zeker naar bekkenfysio/mensendieck gaan (je vk/gyn zal goede adressen hebben). Edit, zie staan dat je juli uitgerekend bent, dan kan het zeker bekken of bandenpijn zijn. Heeft misschien zelfs ook met indalen te maken?
Bij rust wordt het niet minder helaas, dus misschien dat de kleine dan aan het indalen is. Echt pijnlijk is het niet maar fijn is anders! Dinsdag echo en naar de gynaecoloog...
Ik weet niet hoe ver je bent? Heb je felle steken, zonder kramp? Niks wat regelmatig is? Het is normaal dat je die steken hebt (hangt er dus wel vanaf hoe ver je bent), dat is de baby die dan bijvoorbeeld met het hoofdje draait. Voelt erg onprettig. Navragen kan nooit geen kwaad!!!
Morgen 33 weken. Er zit geen regelmaat in. Vandaag erg druk maar tot nu toe nergens last van gelukkig. Dinsdag heb ik een groei echo en afspraak bij de gynaecoloog, zal het dan eens navragen.
Met 33 weken kan dit heeeel goed komen door het indalen. Ik had het ook. Hele felle stekken IN je vagina. (Althans zo voelt het )
Ik heb sinds gisteren precies hetzelfde. We zijn ook even lang zwanger geloof ik? Hoort er blijkbaar bij..fijn is anders
@xwendyhx vandaag 33+1 Het is het indalen, kleine ligt al mooi in het bekken maar nog niet vast. Over een aantal weken zouden we willen dat we alleen deze steken hadden...
Ja die steken zijn echt niet leuk! Ik had eens een steek in de supermarkt en greep echt naar mijn vagina. Mijn toen nog vriend dacht dat mijn vliezen gebroken waren
Ik had het vorige week met ruim 22 weken ook! Een dag of drie, daarna was het over. Steken en een algeheel beurs gevoel daar onder. Denk dat het bij mij bandenpijn is geweest.