hallo mensen worden jullie ook gek van die hormonen? ik in elk geval wel. soms ben ik heel rustig en dan hoeft er maar iets niet goed te liggen of zo en dan ben ik me toch een partij sjago!! :x echt niet normaal hoor hoort dat er allemaal bij??? ik vind het wel extreem hoor kan soms zo uitschieten tegen me ventje en dan staat ie er echt zo verbaast bij maar ik kan er echt niks aan doen komt het jullie bekend voor? weten jullie mischien een goeie tip wat je in zo'n geval het beste kunt doen?? liefs jose
Ik ken het helemaal! Ik schrik dan van mezelf dat ik zo kan reageren. ik las laatst een stuk in een blad over PMS, dat het heel heftig kan zijn en dat het onderschat wordt door huisarten. Als ik me zo voel dan ga ik even een kwartiertje los op mn boksbal en daarna met chocola 'Bridget Jones ' kijken verder weet ik het ook niet. zoek iets wat je op dat moment lekker/leuk vind om te doen..en weet dat het je hormonen zijn voel je dr niet schuldig over..
Ja, heb ik ook. Bij ieder klein dingetje kan ik gaan schreeuwen, of nouja daar de behoefte toe hebben i.e.g En ik kan overal om janken. Echt het slaat nergens op. Zo raar gister las ik ergens een berichtje van iemands moeder, gewoon heel lief van; ik ben trots op je bla bla en ik zat echt zo van snif snif... en gister toen ik me realiseerde hoe blij ik ben met mn vriend, kwamen de waterlanders er ook weer aan, echt raar hoor