Wat ik me af vroeg. Als ik de baby even niet voel, kan ik hem wakker maken, door met mijn handen over mijn buik te wrijven. Eigenlijk reageert hij hier altijd wel op. Is dat bij jullie ook?
Hoi , Helaas werkt dat bij mij niet al zou ik dat soms heel graag willen Is al net zo eigenwijs als haar moeder
Ja dat werkt bij mij ook super. Alleen moet ik zeggen dat ik allang blij ben als de kleine hummel even rustig is, dus ik maar hem...of haar niet zo snel wakker meer hihi
bij mij werkte dat ook goed toen ik nog zwanger was, maar was blij dat hij eindeljik even rustig was...
bij mij werkt dat helaas niet, ook niet als ik erin zit te porren net zoals de vk doet, het is nu al een eigenwijze, vk is al eens een keer extra geweest omdat ik het 3 dagen niet voelde. het ligt bij mij met de voeten naar beneden en trapt waarschijnlijk tegen de rug zijde waar de placenta ligt.
Bij mij werkt dat ook, maar ik doe het niet zo vaak. Meestal wacht ik maar af, en dan komt het wel weer (en dan vaak weer harder dan je lief was! ).
Bij mij werkt dat ook, alleen moet ik wel een beetje porren. Misschien omdat er nog een vetlaagje tussen zit haha
Ja hoor, bij mij werkt dat ook prima. Vind het alleen wel een beetje zielig want volgens mij lag ie dan net lekker te slapen. Doe het dan ook alleen als ik em al een tijdje niet heb gevoeld. Maar 's avonds voel ik em nu zo goed dat ik blij ben als ie ff gaat slapen
Hier werkt dat ook goed ! Als ik over mijn buik wrijf, of er tegen tik, dan reageert de kleine daarop ! Erg leuk ! En, onze kleintje heeft het graag warm. Als ik een deken over mijn buik heen leg beweegt hij of zij ook veel meer. (maar wat wil je ook, mamma is koukleum en pappa ook ! ) Groetjes, Nikki F
Bij mij werkt het ook als ik tikjes op de buik geef. Maar voel hem nu dagelijks dus ben ook blij als hij/zij even niet zit te schoppen
ja, ik ben echter ook blij met wat rust. Het schoppen en bewegen wordt steeds meer, waardoor ik ook last krijg van maagzuur, dus ik ben allang blij als hij / zij effe rustig is!!! Maar soms vind ik het ook heerlijk om even bewust met mijn kleine te 'knuffelen'. Karin
Als ie geen zin heeft kan ik porren wat ik wil, meneer trekt zich er niets van aan. Hoewel het best kan zijn dat ie dan gewoon verkeerd ligt en wel schopt maar ik hem niet kan voelen. Andersom werkt wel, ik krijg hem meestal wel rustig als hij te druk is. Heel fijn!
Ja, ik maak hem/haar ook wel eens wakker. Nu op het laatst voel ik de kleine toch wat minder omdat hij/zij minder plaats heeft, dus als ik al een tijdje niks gevoeld heb ga ik ook wat liggen aaien of zachtjes drukken op mijn buik. Dan wil ik de baby even voelen.
Elke ochtend voor ik opsta wil ik altijd even "knuffelen" Meestal kan ik hem/haar wel wakker maken. Soms als mijn zus of moeder bij mij is en ik denk ik maak hem even wakker zodat zij ook even kunnen voelen, dan lijkt werkt hij dus totaal niet mee en lijkt hij precies op zijn moeder.
Onze beeb wordt zo 'geirriteerd' daar van, dat hij meestal een flinke trap geeft! Echt zo van; Hier! Houd eens te klieren! Op de stem van mijn vriend reageert hij heel sterk. Als hij praat bij mijn buik, tegen de kleine, voel ik hem ook direct reageren. Zoooo lief!
Als ik alleen ben dan wordt ze wel vaak gelijk wakker en beweegt ze weer maar als iemand anders haar wilt voelen stopt ze meestal gelijk en houd ze zich stil
Ik doe het ook niet vaak hoor, maar de afgelopen dagen is hij wat rustiger dan anders. Waarschijnlijk omdat ik druk bezig ben. Maar soms wil ik hem dan toch wel graag weer even voelen, even weten dat het nog steeds goed gaat daarbinnen