Hallo meiden, Gisteren waren me vriend en ik over namen aan het brainstormen. En toen kwamen er 2 namen naar voren waar ik niet helemaal blij mee was. Maar ja ik durfde nog niets te zeggen want me vriend was helemaal trots dat hij die had verzonnen. Wil graag weten wat jullie er van vinden Meisje; Esmeralda Jongens: martijn Graag jullie mening want ik had echt hele andere namen in me hoofd hihihi xx jessey
Bedankt Martijn vind ik namelijk 10x niks. maar hij was gisteren zo trots dat hij het had verzonnen dat ik niks had gezegd. hihihi xx jessey
Mijn mening: Ik zou martijn nog wel leuk vinden, kun je afkorten naar tijn, Maar esmeralda is niet mijn smaak.
Martijn vind ik ook een beetje ouderwets. Esmeralda vind ik geen naam wat past bij een baby, misschien bij een volwassen vrouw wel...
Nou dat is allemaal heel duidelijk. En ik kan niet zeggen dat ik het oneens ben met jullie Meisje: Bo, Caitlin, Britt Jongen: Jayden, Dylan of Dylano Zoiets op de Amerikaanse trend Xxx jessey
Ik vind het ze ook beiden niks. Er zijn veel leukere mooie namen voor zo'n prachtige baby. En jullie zijn beide jong ga ik vanuit. Dus niet ouderwetse namen kiezen schat. Vind ik
tja esmeralda mooie naam, maar zelf zou ik niet nemen hihihi is de ex van mijn mannetje en daar heeft hij het nog wel is over... en martijn? vind hem wel leuk, maar zal hem dan toch steeds afkorten naar tijn toe... zelf zit ik ook met zo'n dilema hoor namen die ik mooi vind vind hij niks en die hij mooi vind vind ik niks! succes
Nou Jessey die namen die je net opnoemde zijn echt wel beter! Moderner, leuker en aparter. Ik zou daar een keuze uit maken en die Martijn en Esmeralda vergeten....
vind ze allebei niks sorry...maar ik zou het echt niet voor me kunnen houden als ik een naam niks vind die mijn vriend wel mooi vind..zou het meteen tegen hem zeggen! Nou en sorry als het een naam van zijn ex zou zijn dan zou ik die al helemaal nooit nemen!
Zijn allebei niet echt namen die ik mooi vind. Al vind ik Tijn wel weer leuk. Zelf ben ik ook niet zo weg van Amerikaanse namen; Bo vind ik wel erg leuk voor een meisje (stond ook op mijn lijstje). Ik zou gewoon eerlijk tegen je vriend zeggen dat je ze niet mooi vindt. Je hoeft ze niet meteen helemaal af te zeiken, maar nu denkt hij misschien dat jij het ook mooie namen vindt. Mijn vriend heeft heel veel namen van mijn lijstje afgekeurd en de enige naam die hij altijd al mooi vond, kwam niet door mijn keuring
Ik vind ze allebei ook niets. Maar ik moet zeggen dat ik ook niets heb met Amerikaanse namen a la Jayden, Keano e.d.
Hihi vind ze allebei ook niks eerlijk gezegd. Esmeralda vind ik dan nog puur een kwestie van smaak.. maar Martijn? Jeetje die naam is al zoo vaak gebruikt, die is gewoon 'op'
ongezouten mening: Ik vind de namen echt niet mooi maar de huidige trendnamen hangen me (nu al) de keel uit, daar ben ik al op uitgekeken alleen al door zelf af en toe op zoek te gaan naar namen. Ik vind daarom Martijn en Esmeralda toch nog leuker dan namen als Dylan etc...dergelijke namen struikel je de laatste jaren over. Nooit gedacht dat ik het volgende zou zeggen over "traditionele" namen: Ze zijn in ieder geval origineler!