Ja ja het is ook eigenlijk wel knap dat je het er weer ana krijgt hahaha. Maar ik heb het SOUTH BEACH dieet twee weken maar gevolgd, en het vloog er daarna vanaf.... heel raar... maar echt gebeurd.
Ik ben 23 weken zwanger en 7 kilo aangekomen. In het begin kwam ik helemaal niet veel aan, maar de laatste maand ineens heel snel. Hou ook vocht vast in mijn benen, dat zal er wel mee te maken hebben. Mijn buik is nog niet heel dik en lijk verder ook niet heel veel dikker. Ik was nogal dun, heb gelezen dat je dan meer aankomt want vet is nodig! Groeten, Maaike
Ik ben ongeveer 7 a 8 kilo aangekomen. De eerste 3 gingen bij mij heel snel al in de eerste 8 weken, de kilo's die daarna volgden gingen wat geleidelijker Komt denk ik ook doordat ik vlak voordat ik zwanger was zo'n 6 kg was afgevallen door stress/werk/minder trek door pfeiffer. Ook krijg ik door bekkeninstabiliteit minder beweging en zit thuis dus alle tijd om meer te eten Ik baal er wel een beetje van hoor Ik las laatst ergens dat vrouwen vanaf de 20 weken gemiddeld zo;n 500 gram per week aankomen, dat betekent dat er zomaar nog 10 bij kunnen komen Probeer er niet te veel aan te denken want helaas ben ik zo'n tiepje dat daar toch wel een beetje mee zit
Aloha! Ik ben nu 1,5 kilo aangekomen, in 15 weken tijd. Als ik over 15 weken ook nog maar 1,5 kilo ben bijgekomen, zou dat heel fijn zijn... Maar helaas denk ik dat dat niet het geval zal zijn. We wachten maar af. Ik mocht tot ongeveer 13 kilo bijkomen. Dus heb nog wat te gaan! Liefs xxx Debby
Ben nu 22 weken en in totaal 4 kilo aangekomen. Ik maak me er niet zo druk om, zolang je maar niet ongezond gaat eten. Dat is natuurlijk heeeeel moeilijk! Heb af en toe onbedwingbare trek in van alles en nog wat. Soms geef ik er heus wel aan toe, maar beperk ik wat er de mond in gaat... Ik zorg dat ik kauwgom en zo bij me heb, dan heb ik toch wat in de mond of een appeltje.....'t werkt wel!
Ik ga maar niet meer op de weegschaal staan, veel te frustrerend. (helaas moet ik bij de VK wel elke keer ) Er zit nu al 13 kilo bij aan en ik mag nog even tot de bevalling Eet echt niet overdreven veel, met het kindje gaat ook alles goed en dat is toch het belangrijkst! XX Six PS: mijn moeder kwam bij beide zwangerschappen ook zo veel aan, je moet het haar eens vragen - schijn je goed te kunnen vergelijken!
Voor mijn zwangerschap woog ik 68 kilo. Door misselijkheid in de eerste 3 maanden terug naar 64 kilo. Nu ben ik ruim 24 weken en weeg ik 73 kilo. Heb wel echt een megabuik, ben ook alleen bij buik en borsten aangekomen denk ik. iedereen vraagt of het er 2 zijn Groetjes Lisette
Bij mijn eerste zwangerschap ben ik 18 kg aangekomen en nu ben ik opnieuw zwanger en ben eens benieuwd! Ik ben zelf maar 1m56 groot dus, das redelijk veel aangekomen he! Ik zakte op het einde bij door mijn knieƫn! En zeggen dat je van je 2e kind nog meer zal verdikken Ja we zien wel he! Ben nu 6 weken en ben al 1,5 kg verdikt! Greetz Cate
Ik was vanaf het begin van de zwangerschap 6 kilo kwijt geraakt. Heb nu in 5 weken tijd weer 1,5 kilo terug gekregen. Dus zit nu nog 4,5 kilo lichter dan voor ik zwanger was. Met m'n dochter ben ik in totaal ook maar 7 kilo aangekomen. En met m'n zoontje 9 kilo (maar die woog ook 4300 gram bij geboorte) Dus ik klaag niet
17 weken en een halve kilo onder startgewicht ben er alleen maar blij mee.. ik hoor ook genoeg mensen die tijdens hun gehele zwschap maar 5, 6 kilo aankomen en toch gezonde kindjes krijgen.. dus ik teken er zo voor hoor
Ik ben nu 20 weken en 9 kilo aangekomen. Hoewel ik weet dat het bij iedereen anders is baal ik er wel van. Ook ik ben 2 jaar geleden ontzettend veel afgevallen (30 kilo). En gezegd: ik wil nooit meer zo dit zijn, maar ja.......kan niet meer doen dan er een beetje op letten en gezond eten. groetjes sandra
soms maakt het echt niet zoveel uit of je nu veel of weinig aankomt. ik ben bij de eerste 7 kilo en bij de tweede bijna 18 kilo aangekomen. en kon binnen paar dagen al weer in maatje 34. als je normaal eet, en niet je overdreven volpropt dan zal het heus zo`n vaart niet lopen.
Ik ben 18 weken en nog maar 1 kilo aangekomen.. Maar ik zit nog niet eens op de helft dus wie weet wat me nog te wachten staat
Ik ben 28 wkn en nu 6 kilo aangekomen. In het begin kwam ik helemaal niet aan maar nu sinds 6 weken is het opeens best snel gegaan. Moet wel eerlijk bekennen dat ik nu iets meer snoep dan in het begin maar het is niet zo dat ik repen chocolade ofzo achterover werk. Een vriendin van mij heeft dit wel gedaan (veel stress, veel snoepen) en is nu een tonnetje! Ik probeer er wel op te letten dat ik gezond eet. Vind nog steeds dat ik heel mooi zwanger ben en ons meisje doet het goed! Dat vind ik toch het belangrijkste! Liefs Eva