Ik vroeg me af of jullie speciale bh's gaan aanschaffen voor de borstvoeding, als je die van plan bent te gaan geven? Ik ben er nl. nog niet helemaal uit... Groeien je borsten nadat je bent bevallen ook nog? Het lijkt me, dat ze dan nog meer opzwellen vanwege de melktoevoer...(klinkt dat raar ) Hoe weet je dan welke maat je moet hebben, of zijn dat ook van die dingen die enorm meerekken? alle info is welkom!
Toen ik zwanger was heb ik me meteen bv-bh's aangeschaft. Na de bevalling zijn m'n borsten nog een maatje gegroeid door de bv, maar de bh's die ik tijdens de zwangerschap gekocht had, pasten nog wel. Als je van plan bent om bv te geven is het toch aan te raden om bv-bh's te kopen. Is lekker handig
Ik heb tijdens mijn zwangerschap een meegroei gekocht... (50 euries) En later heb ik nog BV bh;s gehaald gewoon bij Hans Textiel Hema had mijn maat niet... gingen maar tot D en ik moet groter haha...(nog steeds ook al geef ik geen BV meer)
Ik heb geen meegroei bh's gekocht maar direct bv bh's aangeschaft.... heb ze gewoon in we winkel gepast en ze zitten nu nog heerlijk. Weet natuurlijk niet hoe dat zal zijn na de bevalling...