navelbreuk....

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Cygnet2, 5 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Sinds ik zwanger ben heb ik erg veel last van het gebied rondom en vooral boven mijn navel. Het is erg pijnlijk. De bovenkant van mijn navel steekt ook uit. Toen ik hier een week of 8 geleden over begon tegen de verloskundige zei zij dat het normaal was omdat de buik groeit... dit trouwens zonder te kijken.

Nu viel een vriendin van mij het kort geleden op dat ik nu al een uitpuilendd navel lijk te hebben (wat dus niet zo is, het is de huid boven de navel). Toen ik het haar liet zien, zij zei gelijk "dat is een navelbreuk" (zij heeft dat)
    Vervolgens heb ik eens op google gekeken naar foto's en dat lijkt er inderdaad veel op.
    Over 2 weken vraag ik het nog eens aan de vk maar ik ben vooral benieuwd wie er mee bekend is en dan vooral in de zwangerschap. Het is flink pijnlijk moet ik zeggen.

Wie oh wie ook?

2. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Ik heb het ook sinds de 2e zwangerschap. Als je bevallen bent en geen kinderwens meer hebt doen ze er pas wat aan, tenzij er darmen beklemd komen te zitten.

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Dank voor je reactive

Deed het bij jou ook zo'n zeer.. ik ben er wel een beetje bezorgd om.. mijn buik moet nog zo groeien.. ben pas net op de helft!

4. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Met vlagen heb ik er last van. En met hoesten moet ik mijn buik echt vasthouden. En verder verdient mijn buik geen schoonheidsprijs...

Deel Deze Pagina