Aankomen

Discussion in 'De lounge' started by ShampooL, Jan 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. EnKay

EnKay Actief lid

Oct 3, 2013
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whahaha, dat is wel erg :D

Ik merk wel dat ik na het eten in een restaurant niet ga plassen maar daarvoor omdat ik anders bang ben dat mensen denken dat ik het weer uitkots op de wc. :x

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

Jaa heb ik ook soms, dan hou ik mijn plas maar op pff

3. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik probeer kleine dingetjes te eten, zodat men ziet dat ik wel eet, maar niet teveel, zodat men niet denkt dat ik me aan het volproppen ben.

Zucht.. wat een gedoe ook ;)

4. EnKay

EnKay Actief lid

Oct 3, 2013
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat we al niet doen om vooroordelen te voorkomen het? We lijken wel gek :cool:

5. sydneys

sydneys Niet meer actief

Of bij mijn zoontje toen hij geboren was.
    "Dat hadden we wel niet verwacht dat het zo een bolletje is wat je in je had zitten"
    Tjaa ik had maar een klein buikje. Volgens iedereen zou mn zoontje dus geboren worden met ondergewicht.

6. EnKay

EnKay Actief lid

Oct 3, 2013
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja ook zo herkenbaar, of je bord voller opscheppen dan je opkan om te bewijzen dat je dat allemaal wegwerkt en toch niet aankomt. Zie? Ik vreet en nee! Ik kom niet aan, raar he? :(

7. sydneys

sydneys Niet meer actief

Oww haha.

Ja volgens mij zijn wij gek :D

Hoe doen jullie dat in de zomer? Durven jullie in bikini rond te lopen? Of hebben jullie borsten? :p

8. EnKay

EnKay Actief lid

Oct 3, 2013
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het gekke bij mij is dat ik tijdens mijn zwangerschap wel aankwam, 20 kilo :$ en zodra de kleine geboren was was ik het binnen een paar weken weer kwijt, lijkt wel iets hormonaals of zo.

9. EnKay

EnKay Actief lid

Oct 3, 2013
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een paar theezakjes, jullie? :p

10. sydneys

sydneys Niet meer actief

Jeps hetzelfde

11. EnKay

EnKay Actief lid

Oct 3, 2013
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
    Push up bikini werk niet want als ik mijn armen omhoog doe dan komen ze eronderuit, met andere woorden, als je alleen tepels hebt heeft push up geen zin :D

12. sydneys

sydneys Niet meer actief

Pffttt dat word dus een paar duizend euro sparen voor boobs?:)

Een kleine b zou leuk zijn maar ik heb het geld niet en ben altijd tegen zulke operaties geweest maar sinds de bevalling kijk ik er anders naar. Alleen het geld nog. ;)

En dan mogen ze ook wat vet voor mn ribben, armen en wangen duwen ;) en bij mn stuitje denk ik toch? Er zit soms iets in de weg als ik zit maar ik durf niet te voelen.

13. Tommo

Tommo Fanatiek lid

Jul 3, 2013
    1,741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Nee, want met die breuk in mijn buikwand heb ik dus wel een uitpuilende buik (en heeeeele lelijke stretchmarks) en ik heb dus nog niet genoeg borsten om een 65AA aan te kunnen. Ik draag dus een badpak,dwz als ik al ga zwemmen

14. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik heb een kleine maat 65/70C, dus op zich zit daar wel wat, haha.

15. EnKay

EnKay Actief lid

Oct 3, 2013
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben wel "blij" dat er meer zijn zoals ik in ieder geval ;)
    Heb regelmatig aan mezelf getwijfeld of het niet echt aan mij lag. Nu ik dit zo lees denk ik, nee, het ligt aan de vooroordelen en de harde botte opmerkingen en niet aan mijn eetpatroon. Ik ben zelfs al doorgestuurd naar een diëtiste die aangaf niets te kunnen doen voor me als ik alles zou eten wat ze me aanraadde en dat dit gewoon mijn bouw is.

16. EnKay

EnKay Actief lid

Oct 3, 2013
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaloers! :D

17. mm7

mm7 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    2,801
    28
    48
    Een en al herkenning! Ook heel erg dun/mager, kom geen gram aan.

Bij de zwangerschap van de tweeling was ik 32 kilo aangekomen, heerlijk vond ik dat, want ondanks dat een tweelingzwangerschap best pittig is, voelde ik me wel fitter ofzoiets. Helaas alles binnen 6 weken eraf.
    8 maanden later was ik opnieuw zwanger, dit keer 1 kindje en maar 6,5 kilo aangekomen. Ze woog zelf 2780 gr de rest van de aangekomen kilo's waren vast de placenta en vruchtwater want toen ze geboren was, was mijn buik direct plat.

Nu ben ik continu ziek etc.

Ik heb mijzelf goed verzekerd dit jaar, en ga zsm naar een diëtiste. Ik wil graag gezond aankomen, met goede producten. Nu snack en snaai ik me een ongeluk, en merk dat ongezond voedsel me steeds meer tegen gaat staan. Maar kom je van gezond voedsel wel aan, als ongezond al niks doet?

Misschien een clubje starten met zn allen?

18. Metire

Metire Niet meer actief

ik heb er geen ervaring mee maar wat ik zou proberen is: noten, bananen, kaki fruit, druiven, veel brood, volkoren pasta etc. eten.

alles wat gezond is maar wat meer calorieën/koolhydraten bevat.

ook dingen als vette vis, avocado etc. kan je proberen :)

19. EnKay

EnKay Actief lid

Oct 3, 2013
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed idee, dat clubje mm7 ;)

allemaal al geprobeerd blijzwanger, wat jij ongeveer noemt eet ik al en meer :)

20. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

Nov 20, 2013
    4,616
    1,156
    113
    pff net of jullie mijn verhaal aan het vertellen zijn joh...
    hier ong 50 kilo bij 1.76... maatje xs of xxs:(

bikini is hier ook echt ellende, vorig jaar dus niet aangehad omdat ik er geen kon vinden... met beugel zit niet want idd als je je armen omhoog doet schiet dat ding ook omhoog en een triangel blijft ook niet zitten...:)

k eet ook zowat de hele dag door, gezond en ongezond en krijg dus ook altijd de opmerkingen va jaa jij kan het hebben ofzo.. jaahh ik wou dat ik 10 kilo meer woog!:x

in de zwangschap 10 kilo aangekomen en binnen 2 weken was ik terug op mn oude gewicht en nu zit ik daar onder. woog altijd 55 maar dat red ik nu echt niet

en idd ook altijd moe, koud onzeker!

wat zou een dieetiste kunnen betekenen behalve een dag schema opzetten?

Share This Page