Waar schrik je van dan? Het gewicht alleen zegt nIet alles hoor, je ziet het niet zo aan me af Ik woog toen ik mijn man leerde kennen 48 kilo en heb mezelf nooit als een extreem geval gezien hoor Ben altijd zo dun geweest. Ik ben dan wel dun, maar heb echt vrouwelijke vormen en een hele platte gespierde buik bijv. Dus er is genoeg om blij mee te zijn. Nu met wat meer kilo's ben ik net wat minder 'bottig' zeg maar, dat zie ik zelf ook wel. Jij zegt graag 'weer' 65 kg te willen wegen, wat aangeeft dat je dat ooit woog. Ik heb dit nooit gewogen, behalve tijdens mijn zwangerschappen en zal dit naar alle waarschijnlijkheid ook nooit gaan wegen. Ik zie er mooi uit zo, ben gespierd en gezond. Probeer nu op dit gewicht te blijven. Mocht er wat bij komen dan is dat prima, maar zo kan het ook.
Oke ik probeerde het mij even voor te stellen, ik heb in mijn slechtste tijd 53 kg gewogen en man wat voelde ik me ellendig. Exceem, moe,gescheurde lippen. Na mijn zwangerschap van de tweede bleef er gelukkig een beetje meer hangen Dus daar moest ik even aan denken. Ik ben nu 59 kg en bij mij zie je het echt wel!! Vandaar. Het was niet lullig bedoeld.. *het is nu 10.15 uur en ik heb vier boterhammen op*. Normaal drie op een hele dag.
Ben er klaar mee om hier een beetje depri op de bank te zitten en me ellendig voelen. Tijd om naar de sportschool te gaan en spiermassa te gaan kweken! Oeiii, nu alleen nog even het lef om het ook daadwerkelijk te gaan doen. Misschien eerst wat thuis oefeningen doen Zag een youtube filmpje om je billen te trainen, daar maar eens mee gaan starten! Die platte kont ben ik zat! :x Tjilpje, goed bezig hoor!
Voor mijn zwangerschap woog ik altijd rond de 52 kg op 1.70 ik kon alles eten. Tijdens mijn zwangerschap kwam ik 20kg aan. Na mijn zwangerschap woog ik al snel weer 54 kg met een vp van rond de 23%. Nu zon anderhalf jaar verder weeg ik 69 kg met een vp van 20%. Van de zomer stond hij op 16%. Aankomende zomer wil ik ongeveer zo rond de 14% zitten
Wow, wat goed dat je 't gaat doen! Hoe is 't gegaan vandaag? En het is inderdaad heel veel in het begin.. Ik had soms ook echt buikpijn en 't was voor mijn gevoel echt proppen, maar ook dat went wel na een tijdje. En tja, bij ons moest iedereen dit eten die moest aankomen, dus zo extreem abnormaal zal 't wel niet zijn als aankomlijst
Nou om 10.15 had ik de vier boterhammen op, om 11 uur een dikke koek en om 12.45 begonnen met de volgende vier boterhammen. Om 13.30 had ik er drie op en 1 even weggezet deze ben ik dus vergeten.. Goede warme maaltijd nog gehad met toetje, zal zo nog aan de ontbijt koek en fruit. Dus in ieder geval al vier boterhammen meer als anders en inderdaad het is echt te doen alleen niet achterelkaar.
Klopt, het is voor mij ook beter te doen als ik elk uur 1 boterham eet en dan tussen de middag 2. niet 4 achter elkaar en al helemaal niet als ontbijt 4 achter elkaar
Wat goed zeg zoveel boterhammen! Ik krijg dat echt niet weg zonder me misselijk te eten Imensa, mijn vp was altijd heel laag. Heb heel lang op 6 % gezeten. Ik zit nu rond de 11. Dus een heel verschil!
Ik wil dat ook gaan doen met 4 boterhammen enz,... maar wil het dan wel opbouwen. Als ik nu om 9u 4boterhammen zou eten dan krijg ik de eerste uren niks meer binnen. Ik eet nu constant iets als bolleke eet dus boterhammen, fruit, yoghurt maar ga wel andere kopen want die met stukjes in vind ik vies en bolleke ook, hij spuugt die stukjes ook uit haha. Volle melk, wat koekjes tussendoor, warm eten normaal als altijd,en s'avonds nog wat snoep. Elke dag wat meer of om de dag. Je maag ineens oprekken is denk ik ook niet goed. Maar wat is klein en een calorieënbom? Iets wat je gemakkelijk op krijgt zonder vol te zitten maar 500 calorieën is ofzo? Bestaat dat?
Nou red bulk is wel een calorieenbom en van twee twixen op een dag kom ik ook flink aan, maar of dat de juiste manier is weet ik niet!
Red bul is echt troep, daar zou ik persoonlijk niet aan beginnen. Mijn man heeft een keer veel red bul gedronken toen we een lange rit moesten maken om op onze vakantiebestemming te komen, hij heeft 2 dagen lang hartkloppingen gehad, zat helemaal te shaken en tegelijk was ie doodop. Moet ook wel zeggen dat ie toen errug veel van die troep op had.
Ik heb nu een volkoren boterham voor me liggen met kaas. Pff, ik krijg het gewoon niet door m'n keel! *schopt zichzelf onder de kont*
Herkenbaar jullie problemen! Het probleem bij mij is, ik eet echter WEL heel erg veel.. ik eet gerust 4 boterhammen, een half stokbrood gezond, een kom havermout, een hamburger, een stroopkoek en een twix voor 13.00 's middags.. Als avondeten nog een halve pan bami/nasi of spaghetti ( iets waar veel koolhydraten inzitten) of aardappel anders, friet, etc en dan echt een mega groot bord.. dan nog een halve pak vla als toetje, en 's avonds voor de tv vliegen er hier de broodjes kebab, pizza, zak chips, etc om je oren, maar ik kom NIKS aan - Tot mijn 23e woog ik altijd 50 kilo bij 1.68 en ik kwam ook nooit niks aan. - Toen met mijn 23 zwanger van de eerste en kwam 22 kilo aan. - Direct na de bevalling van 72 kilo naar 58 kilo, blij dat er wat kilo's bleven plakken! - Toen binnen enkele maanden (2/3 maanden) extreem aangekomen zonder oorzaak. Van 58 kilo naar 70 kilo, oorzaak: te trage schildklier! - Medicatie gekregen voor schildklier, en zwanger geworden van de 2e en op het einde woog ik 83 kilo! - Toen vond ik weer dat ik te zwaar woog bij 1.68 en 83 kilo en ben ik gezonder gaan eten.. Toen ik 60 woog vond ik het genoeg en was ik blij!, maar BLEEF afvallen ondanks ik weer extreem veel en vet ging eten.. schildklier was omgeslagen naar te snel Toen ons kleintje 6 maanden was woog ik alweer 50 ofzo pff.. Inmiddels woog ik tot deze week weer 49 kilo bij 1.68, veeeeeelte weinig, en dat terwijl mijn schildklier nu al 4 maanden stabiel is... Nu 3 dagen buikgriep en daarmee 3 kilo afgevallen waar ik zoooooo van baal!! Net de huisarts opgebeld of die me geen nutridrankjes kan geven maar dat mag alleen in extreme gevallen ik heb uitgelegd dat ik dusdanig schrik van mijn lage BMI en me daar zorgen om maak.. want als je daarop googled wat je allemaal kan krijgen word je niet vrolijk... ik wil echt aankomen!! Maar ik eet verder dus echt veel, en kom echt boven de 2000 calorieën per dag uit, maar het baat alleen niet.. Wel heb ik veel last van mijn darmen, vaak diarree, etc.. ik ben bang dat het daar iets mee te maken heeft, alsof ik niks/weinig opneem ofzo
Hoe oud ben je nu? Want als ik dit zo lees heeft je maag en hebben je darmen door de jaren heen een behoorlijke klap gekregen. Ook lijkt het erop dat er bij jou hormonen meespelen? Vervelend, dat is het! Ik heb geen idee hoeveel calorieën ik eet per dag. Veel te weinig, dat weet ik wel. Hier ook een medische mysterie. Dokters hebben geen idee waarom alles zo raar werkt. Als kind en tiener weinig tot geen problemen gehad, maar nu als volwassene bizarre en vage klachten.
Ik ben 28 en heb het lijf van een kind Ik denk inderdaad dat er bij mij meer speelt, ik word er niet goed van... Net een potje zitten janken Heb buikgriep maar als je ziet wat ik vandaag gegeten heb ook al komt het er uit.. ik ben gewoon zooo bang om nog meer af te vallen dat ik me maar volstouw.. en de eetlust is er sowieso... ik heb eigelijk altijd honger..