Aankomen

Discussie in 'De lounge' gestart door ShampooL, 10 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    #141 Mompelientje, 16 jan 2014
    Laatst bewerkt: 16 jan 2014
    Ik had ook een lijf van éen kind, LOL.

Van 50 kilo naar 75! And I'm proud! (gouden shirt bij de zeeman maat L, 6,99 euro)

Bijgevoegde bestanden:

2. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Je ziet er stralend uit mompelientje! En ik denk dat je bijna alles weer kwijt bent na de bevalling, volgens mij zit het puur alleen op je buik, want je armen zijn hartstikke slank joh!

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

Mooie foto mompolientje.
    Ik zag er hetzelfde uit in de zwangerschap, alleen buik, gezicht iets voller en normale armen. En trots dat ik was
    Maar 2 weken na de bevalling was ik weer zoals op je eerste foto:)

4. Mompelientje

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Ja! Ik ben ontzettend blij met m'n zwangerschap! Al het gewicht is naar m'n onderlichaam gegaan. Zo heb ik maat 42-44 ondergoed maat.

Sloggi van maat XL zit me te strak, daarom heb ik goedkope gekocht in de H&M.

Ik hoop dat ik beetje de oude wordt na m'n zwangerschap.

Mijn zussie is van maat 32 naar maat 40 gegaan. (ze is ook 1.55 en ik ben 1.70) en is gebleven na haar zwangerschap maat L. Op zich is maat L niet zo erg. Bij maat XS/S besteedde ik veel aan uiterlijk en ik focus op de mannequin lichaam, nu heb ik zoiets van: Ik ben moeder hihi. lekker eten

5. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Prachtig Mompelientje! Ik ben ook bij alle 3 de meiden 20 kg aangekomen. Bij mij zie je er niets van dat ik 3 kinderen heb gehad. Zelfs mijn buik is nog net zo plat... ;) Ik voel het alleen wel hoor! Whahaha :D

6. EnKay

EnKay Actief lid

3 okt 2013
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whahahaha :D ja voelen doe ik het ook!!

7. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    hier tot mn 25ste ook altijd moeten eten om op gewicht te blijven, woog 53kg bij lengte van 1.73.
    nu zit ik op ruim 74 kg en dat vind ik nu te veel, dus ben aan t dieten..
    hoe ik zoveel ben aangekomen? misschien de leeftijd ... heb het idee dat het na de 30 wat sneller gaat qua aankomen.
    verder eet ik meer brood en wat vetter beleg. ik drink frisdrank en eet volvette dingen, dus niks qua light of iets anders..
    suiker in de thee/koffie.

maar wellicht dat je online verschillende dingen kan vinden over tips om aan te komen.

8. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik heb een app op de ipad gezet. Myfisnesspall daar kan je bij toevoegen wat je hebt gegeten en zo kun je je calorieën tellen.
    Ik zou minimaal 2200 calorieën per dag moeten eten volgens die app.
    Nog 1900 te gaan voor vandaag pffft

9. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Ik weeg 52 kg en ben 1,60 wil ook aankomen.
    hiervoor woog ik zelfs tussen de 42 en 45 kg.
    maar door het stoppen met roken kwam ik aan.
    ik ging daardoor veel lekkere dingen eten.....

10. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hier hielp stoppen met roken niet. Ik kwam 2kg bij en na 2 maanden was ik ze weer kwijt omdat ik automatisch/onbewust minderde met snoepen.

Maar 52kg met 1m60 is toch mooi of niet?
    Hier is 52kg mijn doel maar ik ben 1m67

11. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Stoppen met roken hielp hier ook niets.

Mompelientje, mooi hoor! Ik woog ook 70 kilo tijdens de zwangerschap. Lekker vol gezicht, dikkere benen en armen, ik voelde me heerlijk!
    2 weken na de zwangerschap alles weer kwijt :( Helemaal niets aan overgehouden. Altijd voor ogen gehad dat mocht ik ooit zwanger zijn, ik ein-de-lijk dikker zou worden! Ja, mooi niet dus...

Moet zeggen dat het qua eten momenteel wel lastig gaat met zo'n kleintje. Veel bezig met hem en te weinig met mezelf. Het avondeten wordt snel bereid en snel weer opgegeten. Achja, komt vanzelf wel weer...

Gister een rokje aangehad. Voelde wel prettig, want niemand anders kon het zien :p Het zit lekker, maar ik durf zo echt niet over straat.

12. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Ik kwam aan toen mijn man ging sonja bakkeren:D
    Ik at net als hij wat er in de weekmenu's stond. Alleen at ik mijn eigen hoeveelheden. Als er stond 1 cracker, pakte ik er 2 of 3 net wat ik nodig had.
    Ik kwam denk ik aan door het gevarieerde eten. Ik was altijd al erg gevarieerd met avondeten. Maar ontbijt en lunch waren gewoon 2 boterhammen. Nu was het dan weer crackers, dan fruitontbijt, dan een italiaanse bol.
    En in de menu's staan ook altijd een stuk of 3 tussendoortjes. Die pakte ik ook allemaal. Als er stond eierkoek, dan pakte ik niet zo'n kleintje maar een grote en deed er dan weer jam of hagelslag op.

Het heeft mij toen geholpen om aan te komen.

13. Mompelientje

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Hoi meiden, bedankt voor de lieve en leuke reacties.

Ik ben ook tevreden met de extra kilo's! Mijn gezicht is ook gladder en er pompt meer bloed of komt het door de zwangerschap.

Ook heb ik het minder koud! Toen ik zo dun was moest ik altijd rillen, nu vind ik naar buiten gaan echt heerlijk! Het sneeuwt hier buiten in Denemarken.

Ik dacht altijd dat overgewicht erg was, ik voel me zo tevreden!

Ik hoop dat ik rond 60-65 kilo ga wegen! En dan wel met éen beetje spiermassa dan!

Maar 50 kilo was echt graatmager hoor, ik werd ook vaak heel erg jong geschat (19?). Nu ik 30 ben Voel ik me opeens echt én vrouw en geen meisje!

14. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Ik krijg nog steeds te horen dat ik "tenger" ben.... Dus schijnbaar is het nog steeds niet goed. ;)

15. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113

is dat een nederlandse app? en kan die ook op je telefoon, ik heb een samsung....
    zou wel wat voor mij zijn namelijk, vind het wel een goed idee!

16. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ja en je kan ook nieuwe voeding toevoegen maar het meeste vind je wel.
    Het klopt niet 100% maar je hebt dan wel een idee hoeveel calorieen je eet.
    Het ging enkele dagen heel goed maar vandaag een mindere dag. Ik zit helemaal vol van de vorige dagen pff

17. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113

thnx, ik heb em ook nu!

18. sydneys

sydneys Niet meer actief

Het ging enkele dagen goed, goed veel calorieën binnengekregen.
    Gisteren kreeg ik bijna niks naar binnen maar met veel moeite toch nog aan de 2200 calorieën gekomen volgens die app, chips versneld het wel he ;)

Alleen heb ik nu de buikgriep, alles komt eruit! Het ging redelijk maar ik kreeg niks naar binnen. Had 1 banaan opgegeten en ik spuugde er 5 uit volgens mij. 3 slokken drinken en ik spuugde 3 glazen uit,.... Ook diarree. Sorry voor het onsmakelijke detail.

Maar een uur geleden had ik weer gespuugd en daarna maar een pijnstiller genomen (wat al over datum was)
    Maar het gaat nu wel iets beter sinds ik heb gespuugd.
    Is het een beetje verantwoordelijk om nu wat te eten? Echt eetlust heb ik niet maar ik moet nu ook niet braken bij de gedachte van eten.
    Mijn moeder had voor ons hete bliksem gemaakt dus wel een vuller (aardappelen met gehakt en appelmoes)
    Zou ik dat kunnen proberen om wat calorieën binnen te krijgen of beter wat vezelkoekjes ofzo?

19. sydneys

sydneys Niet meer actief

Volgens google is het beter om niet te veel te eten. Veel drinken en wat droge gemakkelijke verteerbare dingen.

Maar van die droge gemakkelijke verteerbare dingen ga ik niks bijkomen.

20. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Ik zou eerst uitzieken en soepjes eten en thee drinken. Daarna kan je je richten op het aankomen, je kotst er toch weer alles uit nu ;)

Deel Deze Pagina