facebook, hoe kan dit?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamazeyad, 22 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

ik ben geblokkeerd op facebook maar geen idee waarom. er staat dat er antwoorden van mij zijn gerappoteerd als spam maar heb naar mijn idee niets verkeerds gezegd;). iemand hier ervaring mee? hoe lang duurt het voordat ik weer kan schrijven op facebook.

2. mamazeyad

ik heb mijn activiteiten logboek nagekeken maar kan echt niets vinden wat ik verkeerd heb gedaan.

3. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik heb dat n keer gehad, ik was dan niet geblokkeerd maar kreeg een officiële waarschuwing omdat ik blijkbaar ongewild vreemde mensen had benaderd en uitgenodigd had...
    Heb toen gelijk mijn wachtwoord veranderd en sindsdien nergens meer last van.

4. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Wat vaag, staat er geen contact e-mailadres bij?

5. mamazeyad

heb wachtwoord gewijzigd maar helaas....

@lieseleentje: ja heb wel gevraagd waarom ik ben geblokkeerd maar zou daar vast wel een paar dagen op moeten wachten voordat ik daar antwoord op krijg.

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Het kan ook per ongeluk gebeurd zijn, denk ik. Ik heb wel eens een status van iemand in mijn nieuwsoverzicht willen verwijderen. Alleen drukte ik dan per ongeluk niet op verwijderen, maar op melden als spam. Je kunt het wel meteen weer annuleren. Maar misschien is dat bij iemand in je vriendenlijst ook gebeurd en dat degene de melding niet meteen geannuleerd heeft?

7. mamazeyad

Ik vraag me dan af of je na 1 melding al wordt geblokkeerd?

8. SDonya

SDonya Niet meer actief

Jeetje wat vervelend meis! Hopelijk os het snel opgelost :(

9. mamazeyad

Dankje meis! Haha is gelukkig niet einde van de wereld maar ja beetje verslaafd geraakt aan facebook hè :p

10. sydneys

sydneys Niet meer actief

Aauwchh!!!
    De nachtmerrie van elke facebooker;)
    Hopelijk is het snel opgelost en ondertussen veel sterkte toegewenst met de afkickverschijnselen :)

Deel Deze Pagina