ik ben geblokkeerd op facebook maar geen idee waarom. er staat dat er antwoorden van mij zijn gerappoteerd als spam maar heb naar mijn idee niets verkeerds gezegd. iemand hier ervaring mee? hoe lang duurt het voordat ik weer kan schrijven op facebook.
Ik heb dat n keer gehad, ik was dan niet geblokkeerd maar kreeg een officiële waarschuwing omdat ik blijkbaar ongewild vreemde mensen had benaderd en uitgenodigd had... Heb toen gelijk mijn wachtwoord veranderd en sindsdien nergens meer last van.
heb wachtwoord gewijzigd maar helaas.... @lieseleentje: ja heb wel gevraagd waarom ik ben geblokkeerd maar zou daar vast wel een paar dagen op moeten wachten voordat ik daar antwoord op krijg.
Het kan ook per ongeluk gebeurd zijn, denk ik. Ik heb wel eens een status van iemand in mijn nieuwsoverzicht willen verwijderen. Alleen drukte ik dan per ongeluk niet op verwijderen, maar op melden als spam. Je kunt het wel meteen weer annuleren. Maar misschien is dat bij iemand in je vriendenlijst ook gebeurd en dat degene de melding niet meteen geannuleerd heeft?
Dankje meis! Haha is gelukkig niet einde van de wereld maar ja beetje verslaafd geraakt aan facebook hè
Aauwchh!!! De nachtmerrie van elke facebooker Hopelijk is het snel opgelost en ondertussen veel sterkte toegewenst met de afkickverschijnselen