hey hey, een vraagje, ik moest afgelopen donderdag ongesteld worden maar dit was dus niet het geval...voelde me ook misselijk, moe, veel plassen ensjow dus ik dacht dat ik misschien wel zwanger zou kunnen zijn... ik zit nu op dinsdag en ben vandaag dus toch ongesteld geworden, iets wat echt vreemd is want ik heb normaal echt een vaste cycles van 28 dagen, dat is zeker al langer als een jaar zo...dus dit is best wel vreemd, zou het zo kunnen zijn dat ik alsnog zwanger ben? alvast bedankt groetjes kelly
het zou natuurlijk kunnen dat je zwanger bent....ik zou gewoon ff een testje doen. ben je trouwens wel of niet aan de pil?
he nee ik ben niet aan de pil, en we vrijen al 8 maanden zonder bescherming, dus het zou weleens tijd worden haha
er zijn vrouwen die dit hebben of gehad hebben. zelf heb ik het nooit gehad. ik zou gewoon een testje halen dan weet je het zeker of bestel ze via internet dat kan ook. suc6
Ik zou m'n hoop er niet op vestigen als ik jou was. Soms is je menstruatie nou eenmaal ietsje later als je eisprong iets later geweest is als normaal. Maar als je echt twijfelt doe dan maar een test, dan weet je het zeker.
ja me cycles is al zeker lang als een jaar 28 dagen dus op zich is het best wel raar dus ik ga morgen inderdaad even testen je weet maar nooit tog.
Het zou wel kunnen, maar ik zou me er idd niet teveel op vast pinnen. Net wat Miky al zei: Het zou ook kunnen dat je zwanger was, maar idd mis is gegaan.
Dit is wel eens gebeurd, maar is zeer uitzonderlijk. Ongesteldheid betekent meestal gewoon niet zwanger. Het zou een innestelfoutje kunnen zijn, of toch een (eenmalige) verandering in je cyclus. Maar alleen een test brengt echt zekerheid. Ik zou alleen niet mn hoop erop vestigen ...