Aankomen

Discussion in 'Zwangerschap' started by Babs1977, Sep 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suus78

Suus78 Actief lid

Apr 18, 2006
    156
    0
    0
    ben nu 37.2 weken zwanger en 20 kilo aangekomen. Mijn eet patroon is erg verandert en... heb gewoon honger!

2. stiekel

stiekel Bekend lid

hoi hoi

ik ben vanmorgen net weer bij de vk geweest en ben nu 6 kilo in totaal aangekomen.

groetjes sandra

3. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ben nu 1,5 kg aangekomen... bij de eerste kwam er 30 kg aan, maar pas na 6mnd begon dat dus in 3 mnd tijd dus 30 kg erbij.. kon ik goed merken..

bij de tweede kwam er 20 kg bij (was trouwens alles wel eerst kwijt) en nu was ik dat weer kwijt en ben ik weer zwanger..nu 20 wk (- 1 dg) en nog maar 1,5 kg erbij.. ben er nu wel wat bewuster mee bezig moet ik zeggen.. heb geen zin om weer zo lang te moeten oppassen.. en te sporten.. t scheelt ook wel dat nu de oudste naar school gaat en dat ik dus elke dag (alles bij elkaar opgeteld) wel een uur op de fiets zit.. ik werk nog 16 u pwk en ook draait het huishouden door.. bij de eerste werkte ik niet en was ik intens lui.. bij de tweede moest je door omdat ik al een peuter had lopen en toen werkte ik ook 24 u.pwk nu ga ik voor max 10 kg erbij.. dan kom ik er slanker uit!hahahaha....

we zullen zien!

4. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

Mar 28, 2007
    2,397
    0
    0
    Ik ben 12 kilo aangekomen (bij bijna 31 wkn zwangerschap). Het gaat hier ook met "hollen en stilstaan".

5. Teardrop786

Teardrop786 Actief lid

Feb 20, 2007
    180
    0
    0
    den haag
    Net van de VK vandaag, en daar ook gewogen. Zit nu op 60 kg.
    Was eerst 51/52 kg, eerste maanden 3 kg afgevallen, zat toen op 49/50 kg, maar toch geleidelijk weer aan het aankomen.
    VK was heel tevreden over m'n gewicht omdat ik met zo'n laag gewicht gestart ben is het wel heel prettig dat ik nu wat aankom. But then again, ben ook een klein meissie (1.53m) ;)

6. marleen3

marleen3 Actief lid

May 27, 2006
    317
    0
    0
    Hallo,

Ik ben tot nu toe maar 3 kilo aangekomen, ik zelf ben niet aangekomen, alleen mijn baby.
    Mijn eetpatroon is tot nu toe ook hetzelfde, alleen ik drink veel water en eet meer fruit.

Groetjes marleen

7. Jana

Jana Actief lid

Dec 28, 2006
    347
    0
    0
    Bij mij zijn er nu bijna vijf kilo bij. Tot de 12e week kwam ik niks aan, daarna ging het heel geleidelijk en sinds een week of vier gaat het ineens heel hard! Ik heb nu dan ook vreselijk veel honger. Ik eet 's avonds voor ik ga slapen nog twee boterhammen, omdat ik anders wakker word van de honger. En overdag eet ik ook meer.

8. Burningred

Sep 21, 2007
    11
    0
    0
    Wat hebben de meesten hier geluk dat ze maar een paar kilootjes aankomen, ik ben meer dan 20 aangekomen :cry: Eet ook wel erg veel moet ik zeggen, maar hoop dat het er na de bevalling snel weer afgaat.

Share This Page