Omdat ik steeds misselijk ben, weet ik niet zo goed wat ik moet drinken. Hebben jullie suggesties? Alles staat me tegen...
Ik dronk voornamelijk thee zondersuiker. En dan het liefste uit de grootste kop wat er in huis is. Kamille thee heeft erg geholpen omdat dat rustgevend is en dat onderdrukte de misselijkheid wel een beetje. Het gaat over echt geloof me.
hier ook 1 ik dronk het liefste ook thee.. en nu drink ik nog steeds het liefste thee.. en soms dubbelfris..
inderdaad thee... en ik vond ginger ale helpen tegen misselijkheid. da's wel met bubbels, dus als je daar last van hebt moet je het even laten staan na het inschenken.
mij stond ook alles tegen...met tegenzin heb ik thee gedronken, maar op een gegeven moment dronk ik veel sap en roosvicee 50/50 om toch een beetje vocht binnen te krijgen want ik dronk echt te weinig
Ik drink alleen nog maar rooibosthee en spa Marie Henriette (met lichte bubbels), verder smaakt niets me... (o ja, wel regelmatig verse sinaassappelsap ook, voor de vitamientjes)
O ja, mineraalwater (met bubbels) met een klein beetje citroensap erin vond ik ook goed te hebben! En 't is minder saai dan gewoon water, de hele dag. Sowieso werd mijn misselijkheid een stuk minder van iets wat goed zuur is (citroen, augurk, dat soort dingen).
Hier ook thee. En lauwe (uit de koelkast) fris zonder prik , maar dat zal wel een zwangerschapskwaaltje zijn, dat ik dat opeens lekker vond.
ik vond thee te weeig een tijdlang.. dus dronk toen nogal veel 'frisse' dingen. Sinaasappelsap af en toe en andere sapjes die niet te zoet waren...
ik ben niet echt supermisselijk geweest maar, ik dronk veel thee. Ik was altijd een koffieleut maar ineens vond ik het verschrikkelijk smerig en nu nog steeds... Verder sinaasappelsap, de ene keer valt dit beter dan de andere... En roosvicee gemengd met water. Soms appelsap. Had kippesoep gemaakt...Heerlijk,ik kon heel de pan wel leeg eten. Ds van de week nog een keer. Eet smakelijk
Ik heb precies hetzelfde, drinken staat me zo tegen, en ik drink dus ook veel te weinig. Gistern voor het eerst bouillon geprobeerd en dat gaat redelijk. Verder staat mijn smaak alleen maar naar lekkere fisse fruitige sapjes/smoothies e.d. Milk & fruit sinaasappel gaat ook wel aardig erin.
Ik drink liters melk Is echt niet aan te slepen hier! Van alle overige dingen word ik misselijk. Zelfs van ranja en thee!
ik ben helemaal melkverslaafd en het liefst met een schep chocopoederscpul erdoor maarja daar word ik dan weer misselijk van dus dat kan niet teveel verder drink ik thee en water. wat ook weleens helpt is gekookt water (zonder thee dus) moet je ff aan wennen maar is wel heel goed! succes! Liefs Shir
LOL , ik dronk ook liters melk. 2 liter pakken waren niet aan te slepen. EN nu...Geen druppel melk meer.