Vanwege het kopen van nieuwe meubels bied ik een salontafel en tv kast aan van teakhout .. Ik heb de meubels 2 jaar geleden gekocht bij de trendhopper. De meubels zijn een beetje robuust en zien er mooi strak uit en zijn van de Lennox lijn.. Eventueel ook nog een een bijpassende eethoek erbij.. De meubels waren vrij prijzig, maar ik bied ze aan voor een zacht prijsje, omdat ze straks alleen maar in de weg staan als mijn nieuwe meubels er zijn.. Voor de tv kast en salontafel vraag ik e225. Af te halen in Rotterdam en foto volgt nog!
Misschien niet duidelijk, maar de salontafel en tv kast gaan dus samen weg voor e225 en niet per stuk. Ik heb hier een foto van de salontafel, maar alleen de kleur is niet hetzelfde. Die van mij is een stuk lichter... Meubelmarkt Montfoort | Goedkoop én direct uw meubels eettafels | eettafel | tafels | tafel | salontafels | salontafel salontafel | salontafels | salon | tafel | tafels Dana salontafel nu €
ik zou graag foto's zien van alles (ook eethoek) wat je nu te koop aan bied. En dan wel zelf gemaakte foto's en dus niet en linkje van de winkel Wij zijn nl op zoek naar een complete nieuwe inrichting. (waarom doe je het weg?)
Ik haal morgen batterijen voor mijn fototoestel en dan maak ik gelijk foto's... Ik doe het weg, omdat wij nieuwe meubels hebben gekocht.. Ik hou namelijk erg van veranderen.. En koop om de 2 a 3 jaar nieuwe meubels..
Hier de beloofde foto's... Sorry maar ik krijg ze alleen zo erop: Dit is de salontafel: Uploaded with ImageShack.us Dit is de televisiekast: Uploaded with ImageShack.us En dit is de eettafel: Uploaded with ImageShack.us We hebben ook nog een bijzettafel van dezelfde serie.
En wanneer moet het weg? Stel dat wij het overnemen (geen idee wat mn man er van vind) dan moeten wij nl ook eerst onze spullen verkopen Wel erg mooi ja!
Wij hebben onze nieuwe meubels verlopig ook nog niet binnen dus als je interesse hebt dan komen we daar vast wel uit. Ik vind ze ook nog steeds prachtig, maar hou erg veel van veranderen en deze keer heb ik witte meubels besteld...
Dank je wel.. Ik heb het nu ook op de marktplaats staan en er zijn een aantal mensen die interesse hebben dus denk ook wel dat ik het snel kwijt ben.. (hoop ik ) haha Leuk he als je geslaagd bent voor nieuwe meubilair..
Voor de salontafel en tv-meubel samen e225 en de eethoek en eventueel bijzettafel mogen mensen vrij bieden...
Haha en ik heb nu wit! Kopen? Maare we zijn vandaag bij Ikea geweest en daar eea gezien. Dus ik denk dat we daar voor gaan.... Wij willen over een maand of 2 alles veranderen Succes met de verkoop!
Misschien kunnen we ruilen... haha Bij Ikea hebben ze ook leuke dingen! Dank je! Heb al een aantal reacties gehad dus hoop dat het verkocht word voordat mijn nieuwe meubels geleverd worden, want straks zit ik met dubbele meubels in mijn woonkamer.. haha
haha hier ook iemand die houd van veranderen, maar om de 2 a 3 jaar andere meubelen!?? Me vent ziet mij al aankomen haha. maar het zijn wel mooie meubelen. succes met verkopen.