kun je een ei sprong voelen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mirjam 28, 9 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirjam 28

mirjam 28 Actief lid

12 okt 2008
    181
    0
    0
    heb sinds donderdag vage klachten van misselijk heid en net een gevoel of ik ongi moet worden 24-10 eerst mentrustie dag van de laaste menstruatie zou het mijn ei sprong kunnen zijn we hebben wel flink geklust in deze periode voel nu niks meer

2. Klasien1978

Klasien1978 Bekend lid

6 nov 2008
    576
    0
    0
    Docent
    Oslo, Noorwegen
    yep dat zou kunnen! er zijn meer mensen die hun ei voelen!

3. mirjam 28

mirjam 28 Actief lid

12 okt 2008
    181
    0
    0
    dus jij kunt over 8 dagen testen spannend of niet eerste zwangerschap?
    voor ons wel

4. 2bb

2bb Niet meer actief

Ik voel mijn ei ook altijd, soort drukkende stekende pijn bij mijn eierstokken.

groetjes

5. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Hier precies hetzelfde, kunnen gemene steken zijn.

6. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    Heb ook een vraagje over een soort slijm....

Van de week had mijn man mij warm gemaakt en ik hem en toen ik bovenop hem kroop, voelden we allebei wat kouds, maar zijn toch doorgegaan, maar toen we klaar waren en ik van hem af ging, zat er een soort grote klodder slijm op hem wat uit mijn vagina was gekomen en het leek een soort gelatine en het stonk heel erg. Weet iemand of dat te maken kan hebben met het zwanger worden? Had/ heb dit nog nooit gehad of meegemaakt en het was best wel een grote klodder (sorry weet niet hoe ik dit anders moet beschrijven).

Nou is het zo dat 5 november mijn vruchtsbaarste dag was en we zijn dus ook bezig om een baby te krijgen, dus proberen een beetje te vrijen op de dagen dat het misschien de meeste kans heeft, al zegt dat natuurlijk niks hoor. Ik heb trouwens de innesteling 11 november en kan vanaf 20 november testen.

Nou heb ik ook gelezen dat je de innesteling kan voelen, maar hoe voel je dat dan en waarom voelde je dat nooit tijdens het slikken van de pil of de spiraal, omdat het dan word afgebroken?

We hebben ons voorgenomen, want moet vanaf de 20ste ongesteld worden, dat we dat weekend gaan testen (gaan dan een weekendje weg) en willen dan die zaterdag die goedkope van de kruidvat kopen voor 5 euro en dan die zondag de eerste test doen en als het dan niet zo blijkt te zijn dan die andere bewaren tot de volgende keer, maar als het wel zo blijkt te zijn dan een paar dagen daarna weer testen en als die ook zo blijkt te zijn dat ik zwanger dan naar de dokter, maar even een vraagje ookal staan er twee streepjes en die ene is niet helder dan ben je het toch gewoon wel?

Sorry voor al die vragen, maar aangezien hier vrouwen zijn met kinderen weten die misschien meer.

Inieder geval bedankt voor het lezen en wacht reacties graag af.

7. mirjam 28

mirjam 28 Actief lid

12 okt 2008
    181
    0
    0
    wij kunnen ook vanaf 20 november testen erg benieuwd zijn al een paar maanden bezig dus ja wie weet succes en ik hoop op goed nieuwe voor jullie :D

8. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    ik kan ook binnekort testen
    ik voel nog niks maar lijkt net of me onderbuik hard is of ik wil dat geloven omdat ik zwanger wil raken :S

mirjam we lopen gelijk zie ik :) hopen dat we positief kunnen testen

9. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Toen ik mijn ei voort eerst voelde ging ik bijna door de grond zo'n pijn deed het haha! Kon amper rechtopstaan en lopen .. Dus gelukkig goed te herkennen.. ;)

10. mirjam 28

mirjam 28 Actief lid

12 okt 2008
    181
    0
    0
    ja dat hoop ik ook heb zo juist met zo'n touwtje geporbeerd met vragen stellen zie elders op deze site en ja bij de vraag ben ik zwanger kreeg ik een positief antwoord hihi we zullen zien

11. mirjam 28

mirjam 28 Actief lid

12 okt 2008
    181
    0
    0
    ik voel trouwens nog helemaal niks maar goed kan nog wel komen

12. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    ik voel ook niet echt wat alleen rare lichte steekjes in me buik thats it !

ik controleer wel iedere dag mijn borsten hihiihih

13. mirjam 28

mirjam 28 Actief lid

12 okt 2008
    181
    0
    0
    ik niet ik wacht wel af heb de vorige keer dat wel gedaan maar goed negatief dus ik heb me nu voorgenomen om te wachten tot de test datum als het lukt

Deel Deze Pagina