vervelend he dat import zijn... ben al blij dat ik mn buren ken tegenwoordig. en dan woon ik hier al 2 jaar dus maarja.. binnenkort weer verhuizen naar adnere kant van rotterdam.. dus dan kan ik weer opnieuw beginnen... enige is dat zwangere vrouwen en kleine kinderen elkaar aantrekken dus ik er vanuit ga dat ik op die manier vanzelf wat gelijkgestemde zielen ga vinden toch
Dat Shell station was 1-2-3 van de aardbodem verdwenen. De ene week stond hij er nog, en zo ineens was hij weg
Elke lege plek in IJsselmonde word gewoon opgevuld met nieuwbouw,woontorens etc. Ik vind er eerlijk gezegd niks meer aan,om er te wonen...als ik er ooit weg zou kunnen zou ik lekker ergens in een bosrijke omgeving gaan wonen.
ja he ik vergat het ook elke keer dat ie weg was.. ben benieuwd hoe het er uit gaat zien.. op plaatjes is het mooi, maar vind het een rare plek denk ik
Nog een paar jaartjes en gaan mijn ouders daar ook weg. Die gaan waarschijnlijk bij de jachthaven wonen. Dan kunnen ze vanuit de flat hun bootje zien liggen
Ja dat wel, maar wel goed bereikbaar met openbaar vervoer. Dat was naar het Clara ziekenhuis de laatste tijd maar belabberd.
Carnisselande is die nieuwbouwwijk in Barendrecht(ja...bij die Ikea ) En de Carnissebuurt is idd een wijk en zit achter Zuidplein
hallo allemaal... hier het berichtje wat ik bij de augustus mama's heb achtergelaten, ik wil het ni opnieuw weer typen dus hier het kopietje.... ik probeer het kort te houden... ik ben al een paar dagen ni geweest, dat komt omdat ik in het ziekenhuis lag.. afgelopen maandag gingen wij voor de 2e echo tot ons grote verdriet klopte het hartje ni meer. Ik ben dinsdag opgenomen in het ziekenhuis en werd ingeleid dmv medicatie. Het was een lange weg wat ertoe leidde dat ik afgelopen woensdag 14-02-2007 om 18:17u ben bevallen na een zwangerschap van 15 weken van een prachtig klein mannetje, genaamd Valentijn. alles zit er op en eraan, hij is 14 weekjes geworden.... dus vandaar dat ik afscheid moet en ga nemen van dit forum en dus ook van jullie. ik hoop voor jullie allemaal het beste, voor ons zal dit nog een lange weg zijn.... ik zal hier geen reactie's lezen, want het doet me teveel pijn om jullie verhalen onderling te lezen, pb's zijn wel welkom. ik hoop dat jullie dit begrijpen. veel geluk aan jullie allemaal. dit wens ik niemand toe.
she-devil *wens heel veel sterkte in een moeilijke tijd* @dsny: ah hallo hmm ik moet zelf ook weer eens wat gaan uitzoeken.. maar dan aan de kant van r'dam waar ik straks ga wonen.. ipv waar ik nu al woon
Jeeje She-devil beetje laat maar sterkte... ps. Ik ben een import rotterdammer, woon in zuid in Charlois..
meiden ik ga dit op slot zetten helaas. ik merk dat er weer topics worden geopend voor verschillende steden en dat is niet de bedoeling. groetjes