Aankomende miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door LovePoison, 26 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovePoison

LovePoison Actief lid

12 jun 2011
    352
    74
    28
    Vrouw
    Trambestuurder
    Rotterdam
    Hoi dames

Vanmiddag tijdens het winkelen voelde ik het lopen.. ik snel naar het toilet had ik een hele lading bloed verloren.. hierbij kreeg ik ook krampen.
    Mocht gelijk langskomen in het ziekenhuis. Het hartje klopt nog goed. Alleen het vruchtzakje is erg klein en ingezakt waardoor ze hoogst waarschijnlijk denken dat er wel een miskraam aan zit te komen.
    Heeft iemand ook zoiets meegemaakt? Hoelang duurt het voordat de miskraam door zet?

2. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Ja, mijn eerste zwangerschap is geeindigt in een miskraam.

Het begon zo :

Ik ging naar de wc om te plassen, en toen zag ik bloed op het papiertje. (Zoals in een menstruatie)
    Het was om een uur of 11.00, om 15.00 uur mocht in naar de verloskundige en toen zagen ze een hartje kloppen, weliswaar heel langzaam.

Toen verloor ik de hele tijd bloed, iedere dag. Stukken stolsels van groot tot klein.. ik heb tot 3x weeën gehad. (De laatste nacht wist ik echt niet wat ik moest doen, mijn lichaam probeerde uit alle macht het allerlaatste stukje weefsel uit me te krijgen, en toen schijn ik ontsluitingsweeen te hebben gehad)

(Tussendoor ben ik nog naar de gynaecoloog geweest om te kijken of ik schoon was. Maar hij zei dat er nog een klein beetje bloed in mijn baarmoeder zat, later bleek het wel iets meer. Want die avond ben ik het vruchtje verloren)

De volgende chtend nog naar de doker geweest, toen heb ik nog medicijnen gehad omdat de pijn van de vorige nacht echt niet te doen was. Ik wist echt niet wat ik moest doen zoveel pijn!

Het bloeden hield langzaam op, maar na een week begon het weer een klein beetje. 5 dagen ongeveer, en toen hield het helemaal op gelukkig.

MAAR het schijnt bij iedereen anders te verlopen, bij de een gaat het "sneller/makkelijker" klinkt misschien een beetje gek.

Ik hoop dat het bij jou nog goedkomt. Heel veel sterkte meis!

3. manonniii

manonniii Actief lid

4 jun 2014
    117
    3
    18
    Verpleegkundige
    Arnhem
    Wat naar die onzekerheid.
    Ik heb een missed abortion gehad en dit verliep toen mn lijf eindelijk ging "opruimen" heel soepel en binnen 1 dag. Ineens menstuatie achtige krampen die goed te doen waren en veel bloedverlies in grote stolsels. Daarna was het over.

4. MB2

MB2 Actief lid

13 sep 2012
    435
    27
    28
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Gister heb ik helaas ook een miskraam gehad met 8 weken. In de ochtend had ik ineens heel veel bloedverlies. Twee uur later mocht ik in het ziekenhuis komen. Daar was nog wel een kloppend hartje te zien. Maar de vruchtzak was ingezakt en het hartje klopte een stuk zwakker. Een minuut of 20 later was ik thuis en werd het bloedverlies heel hevig. Ik ben toen ook meteen het kindje verloren. Bij mij ging het dus heel snel. Vooraf heb ik ook geen krampen gehad, maar erna wel met vlagen. Dat kan wel een aantal dagen aanhouden begreep ik van de arts.

5. Stretchfield

Stretchfield Bekend lid

3 jun 2015
    603
    108
    43
    Ik zit te wachten. Heb bij de echo te horen gekregen dat de kleine met 7 weken gestopt is met groeien en dat ook het hartje vanaf die tijd niet meer klopte. Zou nu 12 weken zijn. Weet het net een halve week. Heb nergens last van...

6. LovePoison

LovePoison Actief lid

12 jun 2011
    352
    74
    28
    Vrouw
    Trambestuurder
    Rotterdam
    Wat een nare verhalen allemaal.. niet leuk dit.. sinds vanochtend tot een uur of 4 heb ik geen bloedverlies gehad.. na 4 uur kwam dit weer op gang. Maar het voelt toch zo raar ook ik heb gister de echo gehad en daar klopte het hartje prima en qua groei perfect. Alleen het vruchtzakje wat te klein is en dan dat bloedverlies. Allemaal zo onwerkelijk.. als het hartje niet meer zou kloppen dan weet je dat het over is.. Alleen deze onzekerheid maakt me gek

7. Stretchfield

Stretchfield Bekend lid

3 jun 2015
    603
    108
    43
    Probeer vast te houden en het positieve. Voor iedere vrouw, zelfs iedere zwangerschap geldt dat het elke keer anders is. Sterkte

Deel Deze Pagina