Ik ben daar ook wel meer bezig nu. Vind t moeilijk om nu al dingen te voor zien, dat weet je pas als t zo ver is, denk wel dat de meisjes van hun pappa niet uit mogen gaan, van mij wel hihi.
Wat een prachtige kindjes komen er voorbij! Mijn zoontje is op papier ook een 'halfbloedje'. Maar ja niet zo spannend: half Engels, half Nederlands. En we wonen in Frankrijk!! Grappig vind ik wel dat zowel mijn vriend als ikzelf redelijk donker zijn qua uiterlijk, en de kleine man veel lichter uit lijkt te vallen...
Wat heerlijk dat je in frankrijk woont! Het is niet miss qua uiterlijk een halfbloedje maar je zal ook wel iets van cultuur verschillen hebben. En dat is toch leuk voor de opvoeding
Ik zou me ook graag hierbij willen aansluiten. krijg geen half bloedje maar een kwart bloedje. Ook leuk. Nu hopen dat als we een kindje mogen krijgen het ook een beetje een tintje heeft, maar vooral van die schattige krullen. Mijn man is een halfbloedje, namelijk half surinaams.
hey meiden wat een prachtige kindjes allemaal zeg hier ook een halfbloedje ik ben 100%nl en vriend 100% angolees dus 50/50 1ste taal is nl 2de taal portugees
Hoi, Ik ben getrouwd met een Marokkaan.Onze dochter is dus half Nederlands half Marokkaans.Haar foto kun je zien in mijn handtekening. Ze heeft een Arabische naam namelijk Nour.
ik ben half nl half suri en mijn vriend half nl half turks dus ons meisje Sienna is half nl kwart turks en kwart surinaams we zijn erg erg benieuwd hoe haar haartjes gaan worden omdat ik namelijk dikke kroesbos op me hoofd heb.....onhandelbaar hihi
Wat een lieve kindjes allemaal!! Ik ben Nederlands en mijn man is Colombiaans (licht getint). Ben dus erg benieuwd hoe onze kindjes eruit komen te zien!! Hoop precies een kleurtje er tussen in.. Vind persoonlijk zwart haar bij jongens het leukste, dus hoop ook dat onze kleine (als we al een jongen krijgen..) dat ook heeft . En lekker getint kleurtje is ook wel fijn. Vind mezelf altijd veels te blank.
Oke dan kom ik ook ff mijn wondertje Ismail laten zien: Papa is 100% Guinee (west-afrika) en ik 100% NL
jeeej t mooie mannetje komt ook weer langs i love ismail ! hier weer even een van mijn kleine man 100 procent nl 100 procent marok
Wat een schattige kindjes! Als het bij ons eens raak mocht zijn word het een kwart-bloedje! Mijn vriend is half Nederlands half Antilliaans en ikzelf Nederlands. Ben benieuwd wat eruit zal komen! Aangezien mijn vriend best donker is maar wel stijl haar heeft en licht bruine ogen.
hahaha leuk al die combi's. Ik ben zelf half NL half Suri, maar heel licht van kleur (ik weet niet, ik ben volgens mij gewoon overgeslagen toen de kleuren werden uitgedeeld). Ik ben door mijn Surinaamse moeder opgevoed en hecht hier redelijk veel waarde aan. Mijn vriend en ik hebben hier veel over gesproken en hij vindt het geen probleem. Ben benieuwd hoe dit in de praktijk zal gaan. Hij is trouwens NL uit een klein dorp uit het Noorden . Ben heel benieuwd hoe ons kindje eruit zal zien...
Wil je hiermee zeggen dat het in andere geloven niet zo is? Zo komt het namelijk een beetje over. In de islam en naar mijn weten ook het christendom geldt namelijk precies hetzelfde. Man en vrouw vullen elkaar aan en hebben ieder hun eigen verantwoordelijkheden/rechten/plichten, dezelfde als die jij aangeeft in je laatste zin. Helaas is de praktijk van veel gelovigen anders dan de theorie aangeeft, vaak door cultuur of een verkeerde opvoeding en dan krijg je die misverstanden waardoor een heel geloof als onderdrukkend of facistisch of wat dan ook wordt bestempeld, terwijl dit bij de mensen ligt en niet bij het geloof zelf.