hallo heb een vraagje hopelijk kan iemand daar antwoord op geven. Ik ben al vanaf juni 2012 gestopt met de pil. Nu ben ik met kerst als laatst ongesteld geweest. Maar heb allemaal het gevoel dat ik nu ongesteld moet worden. Zon gevoel heb ik nu al vier dagen. Terwijl ik wel een normale cyclus heb. Maar omdat ik nu een gevoel heb dat ik ongesteld moet worden vind ik het een beetje raar. kan ik nu zwanger zijn? Heb ook last van pijn in onderrug en van me borsten. Hoop op een reactie van iemand
ja heb onveilige seks gehad want heb een kinderwens. mijn eerste dag van me laatste menstruatie was 25 december 2012. het was een menstruatie van 3 dagen. een normale menstruatie dus
Rechtsboven aan de pagina staat banner.....daar klik je op en dan wijst het zich vanzelf.... Wel kopieren bij je handtekening en die vindt je bij... Gebruikersinstellingen .... Daar klik je weer op en dan rechts saat handtekening en daar plak je je code....
Hè hè daar is ie.... Ook fijn voor jezelf dat je nu ongeveer weet waar je zit Maar een eisprong kan ook aanvoelen als een zeurderig gevoel. Heb je misschien nu ook last van meer afscheiding? Want als je je eisprong krijgt dan heb je cervixslijm... Cervixslijm - je vruchtbare dagen bepalen
hoi hoi nee heb niet meer afscheiding als normaal. alleen veel last van me onderbuik en echt het gevoel of ik de menstruatie kan krijgen.
dat rare gevoel heb ik nog steeds. ik voel me ook best vaak misselijk. heb last van me buik, borsten en pijn in mijn onderrug heeft dit allemaal met de eisprong te maken.
Ja het moet wel.....en je lichaam heeft misschien moeite....zwanger zijn kan niet want je hebt net je ei gehad....