Hoi dames Wie heeft er een nieuw vel voor me Deze zit zo niet lekker meer haha Altijd rond deze periode van het jaar voel ik me enorm down De kids merken dat heel goed en zijn daardoor " extra verveled " Alles rond de feestdagen staat in verband met de fijne familie aangelegenheden en ja dan word je weer hard met de neus op de feiten geduwd dat we geen fijne familie hebben .. Zucht .. Och ja vanmorgen ongesteld geworden! Dat zal ook vast niet helpen!! zo dat lucht op Hahaha ..
*rolt eens een nieuw velletje van de reserverol, knipt m op maat* Past ie?? Na de feestdagen gratis nieuwe af te halen hoor!
heb je weleens aan een lichtlamp gedacht. Ik heb altijd een dip om deze tijd. ( helaas werd die dip dit jaar en vorig jaar een echte depressie) en twee jaar geleden heeft het me erg geholpen. Ook nu het zo vroeg donker is en somber weer wordt ik 's morgens sneller wakker door de lamp op tafel terwij ik ontbijt en de krant lees.
Ik zou bijna met je ruilen..... nee grapje. Ik voel me ook al zo down en kom nergens aan toe. Heb wel een fijne familie, maar slaap slecht omdat we al 6 weken in onzekerheid zitten of ons huis nu wel of niet verkocht is!!! De bank werkt echt op zijn elfendertigste zeg... Maar goed.... slecht slapen is erg. Moet er al 1-2 x uit per nacht om te plassen (zwanger), dan komt de kleine tussen 4 en 5... slaap ik bijna dan gaat de wekker van manlief om 6 uur en om 7 uur is de kleine helemaal uitgeslapen. Overdag slapen gaat niet.... de kleine slaapt 's ochtends nog vrij makkelijk, maar dan ben ik net echt wakker en 's middags is het steeds behoorlijk drama als ik best een dutje kan gebruiken. Manlief komt so thuis dus dan weer koken enzzzzzz Dus ik begrijp je!
Heel herkenbaar... En ik heb nog wel vel genoeg Niks zit lekker, alles is stom. *schopt tegen een hoopje bladeren aan* Komt wel goed schatje; insert-bord-tomatensoep-van-Unox.
Herkenbaar, maar heb ik ook altijd in de winter en gaat weer beter zodra het voorjaar wordt (pfff dat duurt nog lang). Ik ga eens kijken naar die lichtlamp en de vit D....
Ik heb er normaal ook erg last van. Nu niet, bij mij helpt magnesium citraat (het lijkt wel of ik daar aandelen heb onderhand, maar goed) en vitamine D (en b12) erg goed. En sterkte..
heb er ook beetje last van. ben heel de week al zo lam als een tak. ben ook wat verkouden allemaal, maar niet ziek genoeg om te liggen ofzo. veel slaapgebrek door spokende kids gelukkig vandaag lekker weer. frisse neus doet me altijd goed