ik ben rond de 14 weken zwanger en ik lees soms dames iets zweren te voelen aan 13-14 weken ben ik nu de enige die nog niets voelt of doorheeft? ( ben wat aan de mollige kant)
Ach meid, nee hoor! Vaak bij een tweede, derde etc voel je een kindje eerder maar 13/14 weken is echt extreem vroeg!! Dat kunnen dan eerder je darmen zijn of golvende bewegingen maar de baby heeft nog niet eens echt de kracht zo hard te trappen. Mijn eerste kindje had ik een voorplacenta, die voelde ik met een week of 18/19, tegen mijn hand aan trappen. Dit kindje, achter placenta en pas bij 22 weken tegen mijn hand trappen.. bij dit kindje voelde ik meer doffe trappen tegen mijn onderkant aan.. geen zorgen meid, over een aantal weken zal je je kindje gaan voelen, nog even geduld
Iets bij 14 weken voelen is eerder uitzondering op de regel bij een eerste kindje. Het komt vaker voor dat dit tussen de 18-20 weken is of soms nog later. Dan maakt het ook nog verschil of je de placenta voor of achter hebt liggen.
Och meid. Maak je geen zorgen. Zelf bij de 2e baby voelde ik pas met 16-18 weken beweging. Komt vanzelf. Nog even en dan kun je genieten van dat heerlijke gevoel
Maak je geen zorgen, de eerste voelde ik pas met 20-21 weken. Had toen wel een voorliggende placenta De tweede voelde ik rond 16 weken, achterliggende placenta. Ik ben ook stevig, om haar nu (27w) aan de buitenkant te voelen moet ik echt liggen dan is mn buik wat platter
Hier zwanger van de tweede en placenta aan de rug kan maar voel haar als nog heel weinig. En ze beweegt op de echo's altijd alle kanten op. Komt vanzelf
Maak je geen zorgen hoor. Ik voelde bij beide kinderen pas wat met 23 weken, ik had een voorliggende placenta
13 weken is best vroeg hoor. Al kan het wel. Ligt er aan waar je placenta zit. Eerste zwangerschap zat hij bij mij voor en pas bij 28 weken voelde ik de baby dagelijks. Nu zit hij rechts aan de zijkant en ben 15 weken en voel niks
Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik wat met 17 weken. Nu voel ik wel al 2 weken iets maarja het is mijn 2e zwangerschap. Maak je niet druk! Ik heb ook best wat buikvet
13 weken is extreem vroeg. Mijn vk zei vanaf 16 zou je het kunnen voelen, afhankelijk van je placenta. Ik voelde met 21w pas wat, voorliggende placenta. Vond ik ook vreselijk, ik zat ook vanaf 13w dagelijks te hopen
13 weken is extreem vroeg. De meeste vrouwen beginnen de baby tussen de 18 en 22 weken te voelen. Met 17 weken had ik een pretecho en daarop ging de baby helemaal los: Gestrekte benen, schoppen en draaien. De verloskundige vroeg op een gegeven moment: "voel je dat echt niet?" Maar nee, ik voelde echt niets, haha. Ik voelde de eerste schopjes met 20 weken.
Ik ben slank en zelfs met de tweeling voelde ik ze pas met 17 weken, terwijl bij 1 de placenta ook nog eens achter ligt. Komt vanzelf!
Ik denk dat je de placenta plaatsen omwisselt bij een placenta voor voel je het juist later dan bij een placenta achter Verder idd geen zorgen maken ts. 14 weken (vooral bij een eerste) is echt megavroeg om wat te voelen
Neeee zeker niet hahaha bij mijn zoontje zat hij echt voor en nu echt achter.. Dit keer kijken ze ook bij controle of die bijv niet zakt voor de uitgang.. De artsen zeiden ook dit kindje zal je eerder gaan voelen doordat placenta achter ligt.. Denk dat dit kindje gewoon rustiger is ofzo.. Ik werd vanmorgen nog wakker en dacht, hallo laat je nou nog eens van je horen??? Ik voel dit kindje zoveel minder als mijn zoontje, terwijl ze zeggen dat die in mijn buik echt heel druk blijkt te zijn.. Ik ben nu van alles aan het proberen om even een reactie te gaan krijgen, even bevestiging weer