Hallo allemaal. Ik ben in verwachting van ons 3e kindje. Hebben jullie ideeën hoe we dit kunnen vertellen aan onze naasten? Met de oudste Hebben we een ehbo pakketje gemaakt. En van de 2e Hebben we de oudste een T-shirt aangetrokken. Hopelijk hebben jullie nog leuke ideeën.
Bij de jongste hadden wij twee foto's in collage gemaakt. Eerste waar alle kinderen heel verrast op keken. Tweede waar ze blij klappende op keken. Met dan #5 ertussen
Weet niet of je andere kids eens logeren of dat een opa oma oom tante wel eens oppast. Anders is zo een mini kidskoffertje leuk om te geven met daarin een rompertje knuffeltje speentje en een kaartje daarin met de echo foto en de tekst mag ik eens komen logeren? Of wil je een x op mij passen?
Wij hadden zelf een kaartje gemaakt. Met de tekst: Als Papa en Mama mij gaan vervelen mag ik dan ik keertje bij jou/jullie komen spelen. Papa mama kan je vervangen door broertjes/zusjes oid.
Bij de derde hebben wij foto’s gemaakt met cijferballonnen De oudste had een 1 vast, de middelste (toen dus jongste ) een 2 en ik hield een 3, ter hoogte van mijn buik, vast.
Ik zou nu (als ik zwanger zou zijn) een millionaire's shortbread maken met witte chocole en daarop blauwe en roze muisjes/strooisel. In ieder geval voor mijn kinderen en de familie die we regelmatig zien
Lekker! Nadeel is . We zien onze ouders regelmatig, vangen de oudste op vanaf school en als ik vrij ben haal ik hem daar weer weg. Maar we Doen niet aan verjaardagen en gewoon zo op de koffie doen we eigenlijk ook nooit De oudste heeft ass/adhd en een taal- ontwikkelingsachterstand dus die snapt niet als ik iets met muisjes maak. De jongste is 17 maand en snapt het ook nog niet Als ik tegen de oudste zeg mama heeft een baby in haar buik je krijgt een broertje of zusje zou hij het wel helemaal snappen
Ik liet de oudste gewoon de echo aan mijn ouders en schoonouders geven (helaas gaf mijn schoonmoeder echt een k#t reactie en schoonvader gewoon geen enkele reactie dus ik was blij dat ik niet teveel moeite had gedaan) Dmv echofoto en rompertje heb ik t ook laten weten aan onze 2 kinderen.
Jeetje wat vervelend zeg dat ze een k reactie gaf of Helemaal geen reactie. De kinderen weten het ook nog niet moeten we het ook nog gaan vertellen.