schouderpijn week 7

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door margaretha, 1 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. margaretha

21 nov 2006
    60
    0
    0
    hallo,

ik maak mij een beetje zorgen om het volgende: ik heb nu vandaag opeens last gekregen van mijn linkerschouder, vanochtend had ik nog geen last, ik heb verder geen bloedverlies of pijn in mijn buik, maar ik las op internet dat schouderpijn te maken kan hebben met een buitenbaarmoederlijke zwangerschap (hoe gek kan je jezelf maken? met al die informatie..) ik heb een tijd voordat ik zwanger was een vaginale echo gehad omdat mijn menstruaties zo heftig waren, maar alles zag er keurig en gezond uit, geen vleesbomen oid. maar toch maak ik me nu zorgen over de schouderpijn. moet ik het even aankijken en als de pijn blijft een afspraak maken met de huisarts of wat kan ik nu het beste doen? het is hopelijk zo dat ik iets van een verkeerde draai heb gemaakt (ook al heb ik daar niets van gemerkt..) graag hoor ik wat ik nu het beste kan doen..

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi margaretha,

Gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Volgens mij heb je inderdaad iets verrekt of een verkeerde beweging gemaakt.
    Heb je all een afspraak gemaakt bij een verloskundige? Dat mag je doen en dan kan je ook een echo afspraak gaan maken. voor de geruststelling.
    Laat je zelf niet gek maken hoor! en geniet!

Imke

Deel Deze Pagina