Lactatiekundige afwezig?

Discussie in 'Over deze site' gestart door Micera, 31 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    De topics voor de "lactatiekundige" worden al een tijdje niet beantwoord. De laatste reactie was op 11 december. Dat is 3 weken geleden. Is er iets aan de hand? Er staat niet bij dat topics tijdelijk niet beantwoord worden, bijvoorbeeld in verband met de kerstperiode.

2. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.288
    2.985
    113
    Beste Micera,

Dank je voor je reactie. We gaan even contact opnemen.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

3. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Dank je wel :)

4. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Micera in de meeste gevallen kan ik ook wel antwoord geven op je vraag!
    Ik erger me als ik het forum doorlees want 9 vd 10x wordt er echt geen duidelijk antwoord gegeven op een vraag en is het advies altijd "schakel een lk in."
    En een lk advies kost geld dus dan gaan ze het hier op een forum ook niet gratis weggeven...
    Misschien kun je met je vraag beter terecht bijv bij groepen van Facebook? Borstvoeding groep zijn heel veel meiden ook met ervaring.
    Of je schakelt een betaalde lk in..

5. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Dank je wel Krullie. Lief dat je het aanbiedt.

Gelukkig drinkt mijn zoontje (8,5 maand) inmiddels weer goed aan de borst, dus mijn probleem van slecht drinken na zijn ziekenhuisopname is opgelost. Door te googlen kwam ik op andere sites en fora tips tegen over langvoeden, die ik heb opgevolgd.

Ik zit dus niet meer te wachten op antwoord, maar ik zie wel dat er regelmatig nieuwe vragen bijkomen. Sommige moeders zitten waarschijnlijk wel te wachten op antwoord, maar er staat geen afwezigheidsmelding bij.

6. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Eens met Krullie, of neem contact op met la leche league, hun hebben ook een facebook pagina.
    Dan krijg je gelijk antwoord en indien nodig gratis persoonlijk advies via internet, telefoon of en bezoekje aan huis

7. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    De fb pagina van la leche league is heel fijn!

Maar het was mij ook al opgevallen dat Heidi er niet is .

Deel Deze Pagina