Wie kan mij helpen met een leuk gedichtje voor op het geboortekaartje en een geboorte-sms waarin onze kinderen de geboorte van hun zusje aankondigen? Wil (zeker in de sms) wel aangeven dat bezoek nog niet mogelijk is. Had op internet al deze tekstjes gevonden, vind ik op zich wel leuk maar niet helemaal: Bijna te klein om vast te houden Maar te groot voor woorden Ons kleine zusje, ... Is geboren! Vingertjes en teentjes kan je nog niet komen tellen Maar papa en mama kunnen je wel al alles vertellen Bedankt!!
Wat maakt het voor jou dat dit gedichtje het net niet helemaal is? Ik vind dit wel duidelijk en leuk.
Uiteindelijk toch besloten het oorspronkelijk gedichtje te gebruiken. We gaan er vanuit dat mensen wel begrijpen dat bezoek nog even niet gaat. Bedankt voor je reactie!
Januari2010 ik weet niet of je mij nog herkent, maar we hebben weleens in dezelfde topics gepost (met name m.b.t. cervix metingen etc, en we waren even ver) Ik was hier even wat aan het rondsnuffelen om inspiratie op te doen voor leuke gedichtjes en zie nu jouw topic ertussen staan. Ohhh i je prinsesje al geboren inmiddels??? Misschien stomme vraag hoor want kan het natuurlijk opmaken uit je topic dat ze geboren is... Wanneer ben je bevallen meid?? En gaat alles goed met dochterlief? En hoe gaat het met jou?? Ik hoop dat jullie het goed maken! Sorry voor mn offtopic reactie xxxx
Ja ik weet het nog! Ik ben inderdaad bevallen met 32+4 dochterlief maakt het naar omstandigheden goed. Als je me toevoegd als vriend kan je in mijn foto album haar naam zien en een foto! Hoe gaat het met jou? Hier met bijna 31 weken in het zh opgenomen met weeen dit is nog geremd en kreeg longrijpingsprikken. Op 32 weken braken mijn vliezen en toen hebben we het nog vier dagen kunnen rekken. Bedankt voor je bericht!!