Peuter (3) verliest arm door wasmachine - Buitenland | Het laatste buitenlandse nieuws leest u op Telegraaf.nl [buitenland] Mijn god wat vreselijk
Ach arm jochie!! Maar hoe kan dat? Die van ons krijg je echt niet open, die kan ik pas 5 min nadat het programma is afgelopen openen.
Ja erg raar en vreselijk. Onze gaat ook niet open pas als het programma is afgelopen of hem zelf op stop drukt. En dan nog moet je paar minuten wachten tot hij is leeggelopen en stil staat.
Jeetje zeg. Maar idd wel raar hoor, die van.mij krijg ik ook pas na een tijd open als alles klaar is... Arm kindje zeg...
Zal wel een oud apparaat zijn, vroeger had je al dat soort beveiligingen niet. Wat vreselijk zeg. Arm kind, arme ouders.
Zo raar vind ik het niet klinken. Vroeger had je ook nog sentrifusjes hoe je dat schrijft i dont now. En me tante is daar mee een vinger verloren die dingen draaide gewoon nog door als je de klep open deed. Mijn moeder heeft er zo ook een gehad. Maar dat met met tante ben het nooit vergeten. Niet dat ik daar bij was. Maar bijvoorbeeld ik ben in Suriname geweest en daar hebben ze hele andere wasmachines dan dat wij ze kennen. Een soort bovenlader en die bleef ook draaien als je je was er in deed. Je moest zelfs het water er bij in doen. Ik stond heel raar te kijken als hollandse verwende muts haha. Maar wat een schrik en wat een rot bericht trouwens. En ergens vind ik het toch ook wel raar Engeland is toch niet zo onontwikkeld land met geen veilige apparatuur? Dat vind dus wel het vreemde er van.
Ik heb gehoord dat het geen pijn doet. Een kennis van mij is door een auto ongeluk zijn arm verloren, hij zei dat je daar niks van voelt, was best raar toen ik dat hoorde.
Oud of niet oud die machine, op zoiets reken je niet. Ik heb mijn wasmachine ook draaien boven in de berging en mijn dochter speelt dan ook op de gang of op der kamer. Ik moet er niet aan denken dat zoiets gebeurt! Vreselijk voor het kind!!!!!!!
Dat was ook mijn eerste gedachte. Misschien was het een oudje en was hij daarom te openen... Maar het is wel afschuwelijk zeg. Je arm die geamputeerd word zonder verdoving, moet er niet aan denken.
zal wel een bovenlader zijn geweest. die blijven inderdaad vaak draaien tijdens het wassen. verschrikkelijk zeg. zal je maar gebeuren. pijn zal inderdaad wel meevallen tijdens het gebeuren maar naderhand en tijdens genezing zal hij wel veel pijn hebben. denk aan fantoompijn (pijn aan zenuwen van arm die er af is) en dat kan echt heel erg zeer doen heb ik van vernomen van mijn oom die zijn hand is verloren met een ongeluk. hij is nog jong en hierdoor zal hij er sneller aan wennen en misschien later niet beter weten maar toch, het blijft echt sneu voor z'n ventje
Hij zei toen het gebeurde dat hij gewoon geen gevoel had in zijn arm, hij had wel pijn toen alles gehecht was en zo.
mijn oom verklaarde het zelfde. hij is met zijn horloge in een pers blijven hangen en al snel ging zijn hand mee, arm en schouder. net bij zijn nek stopte de machine (kaak zat er bijna tussen) en op het kraken na wat hij hoorde en de dood die hij aan zag komen was de pijn minimaal. waarom weet ik niet maar blijkbaar bij heftige pijn blokkeerd je lichaam dit automatisch. misschien om shock te voorkomen. dan mijn andere oom heeft zijn hand er afgeknalt met vuurwerk en heeft geen moment pijn gehad.
Ach, en dan ook nog dat citaat van het jochie bij de foto "I went round and round and my arm fell off" Arm mannetje
Jeetje wat erg. Is het niet zo'n wasmachine die je van boven af kan openen. je hebt eerst een klep en dan een trommel die open kan. Mijn oom en tante hebben zo'n een, net als de droogtrommel. (wonen in amerika) en dan kan gewoon open tijdens het draaien. Dood eng vind ik zo'n ding. Ben daar een tijdje geweest en hielp hun na de geboorte van hun jongste dus deed het huishouden. Ook de was. fijn idee vond ik dat niet. jak. Sterkte voor het jongetje