Op ons kaartje wilde ik de volgende zin zetten Trots en gelukkig zijn wij met de geboorte van onze dochter en ons zusje. Nu ik het zo zie vind ik zelf het ons te dubbelop maar volgens mij is het wel weer correct nederlands. wat denken jullie?
wij hadden een gedichtje waar de naam in zat zal m der even neerzetten 9 maand lang heb ik mama's buik gevoeld 9 maand lang heb ik mama's buik gekroeld nu heb ik mama's buik gedag gezegt want zij heeft de baby in de wieg gelegt maar nu mag ik aan iedereen laten horen dat mijn broertje DICE is geboren en zo heb ik op de andere bladzijde staan DICE 31 juli 2008 hij weegt 3205gr en is 50cm lang broertje en zoon van Youame JW en marline
Het kan zo volgens mij wel, maar ik heb het idee dat die laatste ons weg moet ofzo. Dus -> Trots en gelukkig zijn wij met de geboorte van ozne dochter en zusje. Bij Malou en Ruben hadden wij -> Dankbaar en blij zijn wij met de geboorte van En bij deze baby ligt het aan het geslacht wat het word -> Jongetje -> De allermooiste baby van de wereld heet Meisje -> Zo welkom dit kleine meisje
Volgens mij klopt de zin sowieso niet. Ik denk wel dat het onze dochter en ons zusje is. Maar je kan niet trots zijn met... (als je "en gelukkig" uit de zin haalt, zie je denk ik wel wat ik bedoel ).
mm Linda ja zie het ook maar als we er dan dankbaar van maken vind je dan ons en onze niet te veel.Weet het ff niet meer heb wel een gedichtje op de kaart maar wil ook graag een aankondiging erop. Misschien nog andere sugesties alvast bedankt
Wij gaan het volgende doen: Ons geluk is uitgebreid met de geboorte van onze dochter en mijn zusje. En een gedichtje op de andere kant: Opnieuw zo'n groot wonder Zo lief en zo klein Opnieuw dat heerlijke gevoel van blij, trots en heel gelukkig zijn
hihi, wij doen straks een complete tekst die de hele pagina vult Moet je lekker zelf weten meis, het is jullie kaartje en jij moet het mooi en leuk vinden, verder niets! :-D
Indien je de zin zo laat, dan dien je ons wel te laten staan. Anders staat er "onze dochter en zusje" En onze zusje is taalkundig niet correct. En trots zijn met kan inderdaad niet, maar ik lees dat je dat al aanpast. Waarom zet je niet gewoon: Dolgelukkig zijn wij met de geboorte van onze dochter NAAM zusje van ... en ....