aankondiging zwangerschap aan vader vertellen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 3muisjes, 12 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ooh ik ben lekker saai 🙈
    Mijn vriend was ziek en het was oudjaarsdag..
    Ik had dus getest om zeker te weten dat ik 's avonds kon drinken (niet dus!)
    Het was 4 uur 's nachts dus ik wilde hem niet wakker maken.
    'S middags toen ik uit het werk kwam weer getest en hem op de bank geparkeerd met de woorden "we moeten even praten"
    En heb toen de test in zijn handen gedrukt..p
    Hij was helemaal in shock maar O zo blij :D

2. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Wat een leuke verhalen :)

Ik ben niet zo origineel geweest naar ml. Hij kwam thuis van zijn werk en ik zei; je weet toch dat ik de laatste dagen zo chagrijnig was? Ik heb daarom een kleinigheidje gekocht om het goed te maken. Toen kreeg hij het boekje van Kluun; "Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" en een rompertje met "Papa, ik vind jou lief".

3. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Dag voordat MN man vertrok naar het buitenland toch maar sochtends getest ookal was het eigenlijk aan de vroege kant test was dan ook heel vaag
    Volgende dag afspraak gemaakt bij de huisarts man was toen inmiddels al vertrokken dus afgesproken dat ik hem zou bellen en uitslag was positief vermoeden bestond er dus al na de vage test
    Hij heeft hele schattige babynikes mee terug genomen :)

4. 3muisjes

3muisjes Bekend lid

9 aug 2015
    585
    0
    0

Ik vind dit juist een heel erg leuk idee! Ik heb al babysokjes en een rompertje met I love Papa erop gekocht. Nu snel hopen op een positieve test :)

5. Evia

Evia Bekend lid

11 mrt 2015
    595
    0
    16
    Ik kwam thuis uit mijn werk, ging samen bakkie koffie drinken met m'n man en haalde de koektrommel erbij. Wel een beetje afwijkend want normaal ga ik richting de avondmaaltijd na mijn werk en niet naar koffie met een koekje ;). Maar goed.

Zittend op de bank met ons kopje zei ik dat ik wel een koekje lustte, hij niet zei die. Dus ik weer: 'Maar ik wel!'. Dus hij pakte de koektrommel, maakte 'm open en daar zaten twee testen in, een persoonlijk gemaakt rompertje en een paar kleine schoentjes!

Hij was zeker verrast :D

6. loirinha

loirinha Bekend lid

12 feb 2015
    504
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooh wat ben ik een lomp mens als ik al jullie ideeën lees 🙈 ik hebde laatste keer getest toen hij was werken en was zo in shock dat ik een app heb gestuurd 😝 de andere keren heb ik het ook gewoon zo verteld. Nooit wat bijzonders van gemaakt.

7. 3muisjes

3muisjes Bekend lid

9 aug 2015
    585
    0
    0
    Hahaha heel herkenbaar. Dat heb ik de afgelopen 3x dus ook gehad. De laatste keer las hij het gewoon van mijn gezicht af nog voordat ik had bedacht hoe ik het hem ging vertellen!

Ik wil het dit keer dus echt voorbereid gaan vertellen haha

Maar nu bedacht ik me laatst... wat als ik een vage positieve test heb? Dan twijfel ik zelf maar moet ik het dan wel vertellen? Of wachten tot een positieve knaller? Wat voor mij erg lastig zal zijn! Haha

8. Sakura123

Sakura123 Actief lid

16 dec 2014
    353
    0
    16
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Wij hingen met z’n tweeën boven de CB digital, tot ik hem niet af durfde te lezen en hij dus voor mij moest kijken haha.
    Ik heb geen geduld om hem met zoiets te verrassen, ik wil dat meteen delen.

9. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Ik wilde ook iets kopen eigenlijk. Maargoed ik was zo klapdeboem dat ik gelijk mn man belde en zeg: he pik!! Ben gewoon zwanger joh 😂

10. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Sorry, heb geen abbo.

Ging meestal rond de 6 weken mis. Laatste keer een twijfelachtig hartje gezien, maar toch niet goed gegaan.

Deel Deze Pagina