Hoi, Binnen twee weken willen wij laten weten aan de buitenwereld dat wij een tweede kindje verwachten. Ons zoontje is nu bijna 5 maand oud. De dichte familie weten het al en naar de goede vrienden sturen we een smsje. Op Facebook willen we het doen met een 'foto'. Mijn vraag is nu: Hebben jullie originele ideetjes voor: - smsje naar de goede vrienden - welke foto van ons zoontje voor Facebook! Alvast bedankt voor jullie hulp!
Wij hadden ook een tshirt, maar dan met de tekst: pssttt ik heb een geheimpje... ( voorop) Nee, niet op mijn rug, in mama's buik!! (Achterop) Erg leuke reacties op gekregen ( ook op de zwangerschap natuurlijk )
Wil ie het je goede vrienden vertellen via een SMS..ik zou ze eerder een avond uitnodigen en dan iets geven wat met geboorte te maken heeft zoals een blauw en roze bon bon of zoiets. Ik vind een SMS wel onpersoonlijk als ik heel eerlijk ben. En als foto voor je zoontje... Een leuk shirt je met een leuke tekst. Die vind jr vaak wel via google, teksten. 1+1=2?ik ben stoer, Ik wordt grote broer etx
Zo iets soortgelijks hadden wij ook, alleen dan op de voorkant: In 2013... en op zijn rug: Word ik grote broer! Ook erg leuke reacties op gehad (alleen mijn vader las, in 2013.. word ik groot. haha, ik maar zeggen, beter lezen, verder kijken. Duurde even tot het doordrong )
Ik zag laatst op FB een foto voorbij komen van een bruid met naast haar, haar zoon van een jaar of 8. Zij had met haar handen een hartje gemaakt op haar buik en de foto was van haar knieën ongeveer tot net iets onder haar borsten, dus je zag alleen haar buik en haar zoon er naast. Toen had ze er bij gezet: *Naam oudste kind* op de foto met zijn broertje of zusje! Zoiets zou je ook kunnen doen, alleen dan niet als bruid haha!
Onwijs leuk. Maar ik heb nu al 2x meegemaakt dat opa en oma het niet snappen als het niet uitgebreid en duidelijk voor hun neus staat... Dat is toch iets om rekening mee te houden, zeker als mensen het totaal niet verwachten (blijkbaar)
Wij hadden een foto van ons zoontje met de echo in zijn hand! Als tekst boven de foto; Stoer! Ik word grote broer! Eigenlijk heel simpel, maar heel veel leuke reacties op gehad!
Wij doen ook een tshirt... 24 mei word het aan de opa's en oma's bekend gemaakt en 12 juni op Facebook na de2e echo... En dan idd zoontje met tshirt op de foto en dan de echo in zijn hand ( als hij meewerkt )
Hier wil ik het op mijn 30e verjaardagsfeest (heb zaaltje gehuurd) doen. Zat te denken aan een filmpje af laten spelen (zoontje is er niet bij want het is 's avonds) waar mijn zoontje op te zien is in een t-shirt met iets van 'ik word grote broer' of whatever. Als alle echo's goed zijn that is..
Hier hadden we onze dochter en zoon ook een echo foto in hun handen gegeven. Hebben het bekend gemaakt met kerst dus meteen iedereen fijne kerstdagen gewenst. Heel simpel en toch snapte niet iedereen hem. Hebben er veel leuke reacties opgehad
Bedankt voor alle leuke ideetjes! Ik word nu al vaak aangesproken op het werk of ik opnieuw zwanger ben. Mijn buik kan ik echt niet meer verstoppen! Nu hadden we beslist om het na het weekend te vertellen aan iedereen, maar nu twijfel ik weer. 20mei moet ik opnieuw voor een echo. dan ben ik 12 weken voorbij... deze morgen heb ik ons kleintje wel gehoord via de angelsound, dus dat is wel positief... ik weet het niet zo goed...
Die schoenen zie ik vaker, erg leuk! Wat ik ook een leuke vind: op een grote muur (stoepkrijt schrijven) en er dan voor gaan staan. Alleen de +, = en 4 zijn dan geschreven. Jullie maken de som compleet vader/kind + moeder = 4 en dan daar een foto van maken.