Dag dames, Ik wil graag een leuke foto plaatsen om mensen op de hoogte te brengen van mijn zwangerschap. Ik zie veel leuke foto's met mooie teksten bewerkt, wat lijkt op handlettering. Heeft iemand een idee hoe je zo'n tekst op een foto krijgt? En verder iemand nog leuke inspiratie?
Ik heb voor me zoontje n t shirt aangetrokken. Voorkant .pssst ik heb n geheimpje.... Achterkant .ik word grote broer. Wil met de 12 weken het op fb bekent maken. Meschien kan je via playstore foto collage downloaden. En dan met tekst doen.
Ik gebruik zelf picsart kun je downloaden bij Playstore als wij het bekend gaan maken bij familie trek k m'n dochter een tshirtje aan met geef me een kus ik word grote zus. En op fb een foto van haar waar ze echo vast heeft
Ik had geschreven *naam dochter* krijgt een broertje! Met een blauw hartje ernaast. Heel simpel eigenlijk.
Bij mijn dochtertje heb ik een foto gemaakt van een knuffelbeer en de zwangerschapstest die ik van moeders voor moeders gekregen had, hier stond op t doosje ook 'ons grote geluk' op. Ik had zelf nog een klein gedichtje geschreven over hoe we een klein geheimpje hadden wat elke dag groter groeide en we dat nu toch wel wouden gaan vertellen. =) Bij deze zwangerschap heb ik een foto van mijn dochtertje met een shirt 'ik word grote zus' geplaatst.
Wij hadden met deze zwangerschap de pakken chocomel in de winkels met die letters erop. Dus even gepuzzeld en ons zoontje er naast gezet en hup op de foto en op fb.. erg leuk
Ik heb bij de eerste niks aangekondigd geloof ik, want toen lag ik kotsend in het ziekenhuis. Deze keer heb ik van ons allemaal een paar schoenen gepakt en op de trap gezet, met steeds het geboortejaar eronder. Zo kregen we een mooi rijtje: Vriend-ik-dochter- en dan een paar sokjes met 2018 eronder. Dat snapte iedereen wel.
Dit gebruikten wij als fb bekendmaking http://gph.is/2gMBz8x Had een vriendin spontaan voor ons gemaakt.
Zo hebben wij het gedaan het hartje verbergt de naam van mijn zoontje ter herkenning. Zn superman pakje vind ik ook een heel leuk idee!