ik ben gisterenavond laat keihard gevallen door de gladheid op mijn rechterzij. Ben zo geschrokken!! Eind van de middag hadden we al een controle afspraak staan bij de verloskundige. Maar moet ik eerder bellen? Is het spoed? Had ik gisterenavond moeten bellen? Heb er de hele nacht niet van geslapen.
Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent! Hoe is het nu met je? Voelde je je baby al bewegen? En is dat nu anders? Heb je wellicht bloedverlies gehad?
Ik viel met 24 weken bovenop Mn buik, gelijk gebeld met het ziekenhuis, maar moest het zelf even in de gaten houden, ik hoefde niet langs te komen mits ik geen bloed of harde buiken kreeg. Zou het gewoon even aangeven vanmiddag als je de afspraak hebt tenzij je een van bovengenoemde klachten hebt natuurlijk
Enorme liespijn maar had ik gisteren ook al wel wat. Is dat bandenpijn ? Ik voelde haar denk ik al wel. Vaak van die plopjes onderin de buik. Men zegt dat dat ons meisje is? Die plopjes voelde ik vannacht nog wel af en toe. Verder geen bloedverlies oid. Mn vriend snapt dat ik geschrokken ben (moest exht hard huilen) maar vindt mijn ongerustheid onterecht. Pff
Ik zou gewoon de afspraak van vanmiddag laten staan als je verder geen serieuze klachten hebt. Als je twijfelt kan je natuurlijk ook vanochtend even met de verloskundige bellen om het te overleggen. Misschien wil ze wat extra tijd inplannen voor bijvoorbeeld een echo.
Fijn dat alles goed is! Als je de volgende keer zo hard valt gewoon bellen daar zijn ze voor. Ik moest na een val van de trap wel langs voor controle ivm mijn neg resusfactor en de positieve van de baby. Maar dat was ook pas laat in de zwangerschap, met ruim 39 weken.. Dus echt niet gek als je belt hoor!