Hallo dames . Aankomen donderdag hebben we de eerste echo pff ben echt wel een beetje zenuwachtig ! Heb het al een keer mee gemaakt bij mijn dochter maar dat is alweer even geleden . Ben gewoon benieuwd of het er 1 of 2 zijn . Tweeling zit in de familie dus ben er wel nieuwschierig naar! En of alles goed is natuurlijk . Moet het even kwijt . Probeer overdag zoveel mogelijk bezig te zijn dat ik er niet te veel aan blijf denken pff!
Ik snap jouw helemaal. Ik heb hetzelfde. Mijn man is de helft van een tweeling en bij zowel mijn vader als mijn moeder komen tweelingen voor. Ik had 5 dagen voor NOD getest en er was een duidelijk tweede streepje zichtbaar. Heb jij ook eerder getest?
Mnla,ik kan me je goed voorstellen hoor hahha! Ik heb de 28e pas mn 1e echo. Zelf ben ik ook benieuwd of ik er 1 of 2 heb (aangezien mn vriend en ik allebei tweeling zijn hahaha) Ook zit het in de familie, maar het kan er ook natuurlijk maar 1 zijn Ik duim voor een mooie echo Voor ons allemaal!!
Bedankt Natasjee en Taraatje. Ik hou jullie op de hoogte. 2 zou ik ook gaaf vinden als het maar gezond is. Is dan wel heel speciaal als ouders en kindjes allemaal tweelingen zijn hahaha
Ja dat is wel super gaaf! En dan zetten jullie kids het later misschien ook weer door, wordt 1 grote tweelingenfamilie, haha! Wel heel gezellig! Ik ben in verwachting van een drieling en vind dat ook super gaaf en vooral heel gezellig straks!
Dat is helemaal bizar zeg een drieling! Daar heb je je handen aan vol straks hahahaa!! Maar super leuk zeg Ja het zou echt wel grappig zijn als wij ook een 2ling zouden krijgen hihihih.
Haha ja, druk zal het worden, maar echt super! Zou zeker grappig zijn! Dat wachten tot die echo duurt vast heel lang voor ja