O, die is leuk, Flynnie!! Ik ga morgen een berichtje op FB zetten. Dan ben ik jarig, leek me wel leuk. Er zijn al heel veel mensen die het weten hoor, ivm ons medische traject. Dus dit is meer voor de mensen die wat verder af staan. Ik zit te denken aan een foto van een ooievaar, met een leuk zinnetje erbij. Dat ie eind van het jaar nog een keertje bij ons langs komt vliegen of zoiets ...
Bij onze 1e heeft man foto van mij gemaakt (buik,). Die heb ik bewerkt en als tekst "huub huub barbatruc ". Bij deze had ik dochter en onze hond op de foto gezet, mijn dochter hield trots een papier op met 'ik word grote zus' en onze hond droeg een envelop om zijn nek met de tekst 'verdorie ze krijgen er nog 1'. Daarna heb ik hond en kind omgedraaid en onze hond een andere envelop om gehangen met de tekst 'en nog 1.....' foto's samengevoegd. Als tekst erbij 'wij wensen met ons 6-en iedereen een goed 2015 toe'. Het duurde even voordat men door had dat het een tweeling is.
Ik heb voor mijn dochter van 9 een boek gekocht met de titel: baby in mama's buik. De foto terwijl ze het boekje leest zal ik op fb plaatsen. Benieuwd hoelang het duurt voor het kwartje valt. Die mei de veiligheidsspelden is ook geweldig trouwens!
Bij de derde had ik mijn zoontje een tshirt aangedaan, met op zijn buik de tekst: sssh ik heb een geheim! En dan op zijn rug de tekst: nee, niet op mijn rug... Op zijn rompertje stond: in mama's buik! Bij de eerste twee heb ik de echo's laten zien, toen was ik nog niet zo creatief Ik vind die veiligheidsspelden ook wel heel leuk zeg. Ga ik onthouden voor later
bij de eerste heb ik met moederdag alle moeders gefeliciteerd en toen iets neergezet van: voor mij is het wachten op volgend jaar . dan vier ik mijn eerste moederdag. bij de tweede had ik: deze koningsdag heeft voor ons een roze randje wij zijn in verwachting van ons tweede prinsesje en bij de derde 4 kerstballen van de namen in ons gezin met geboorte datum en een extra bal met baby. 16-5 2015
Puzzel laten maken in hartvorm van foto van ons gezin en daarop de tekst; " kleine (st) ukkie is onderweg naar ons"
Op de. Verjaardag van ons zoontje cakejes laten maken met roze en blauwe speentjes etc. Fam vond het erg leuk. Dag erna op fb gezet, slinger waar je op kan krijten aan onze kast gehangen met 'ik wordt grote broer' en mn zoontje heel blij er onder. Zonder verder iets er bij☺️. Reacties waren heel leuk😁
Hey loetje88! Ons zwangerschapsparcours is exact hetzelfde!! Op 1 maart ontdekt dat ik zwanger ben en uitgerekend voor 7 november! 5 mei ga ik voor 3de keer echo laten maken en hopelijk weet ik dan ook het geslacht! Mijn aankondiging op facebook was een foto van een pintje, een glas wijn en een papfles met melk int midden. En erbij gezet : <3 november 2015 <3
wij willen deze cadeautjes geven aan de papa's op vaderdag (echte papa, stiefpapa en schoonpapa) MET BELGERINKEL LATEN WE WETEN DAT WE EEN KINDJE WELKOM HETEN en ondertussen weten de broers en zussen het ook