Ik ben vroeg, maar fantaseren mag vast al wel Ik ben op zoek naar mooie teksten voor op ons geboortekaartje. Niet zoet, niet ordinair en geen gedichtjes. Gewoon iets wat zegt hoe bijzonder t voor ons is (eigenlijk hadden wij geen kinderen kunnen krijgen) en hoe blij/dankbaar we zijn. En dan t liefst van die zinnen die je niet zo vaak hoort. Zijn er hier mensen die goede ideeen hebben?
Heb al flink gezocht in de oude topics en ben een paar leuke dingen tegen gekomen. Edit: "grote avonturen beginnen klein" "wij zijn de koning te rijk met de geboorte van onze dochter/zoon" "trots, dankbaar en gelukkig" "de wereld is mooier met jou, welkom lieve...."
Wij zijn zelf ook niet van de gedichten en rijmelarij maar de zin wij werden verliefd uit de liefde kwam jij, negen maanden lang kwam je langzaam dichterbij klopte zo ontzettend dat we die op het kaartje laten zetten. (naar nummer van yes-r en lange frans me boy haha)
Wij vonden inspiratie in liedjes en hebben uiteindelijk toen gekozen voor een (ongebruikelijk) stukje tekst uit een liedje van Blof. Misschien hebben jullie een liedje dat jullie erg aanspreekt en dat aansluit bij jullie gevoel over jullie aanstaand ouderschap? Ik weet niet of jullie (enigszins) gelovig zijn? De bijbel bevat ook erg veel mooie teksten....
Teksten van liedjes die we leuk vinden, dat is ook nog iets om uit te zoeken gelovig zijn we helemaal niet dus daar gaan we t niet in vinden.
Soms komen dromen uit. Een verhaal over een wonder....... Nooit gedacht, toch gekomen. Een wonder, jij bent helemaal bijzonder. Het is te mooi om waar te zijn. Maar het is waar en dat is het mooiste! Bijna te klein om vast te houden, Maar te groot voor woorden...