Ik ben nu op vakantie op Ameland en ben best nieuwsgierig of er ook (bekende) leden van Zwangerschapspagina hier in de omgeving wonen. Je hoort eigenlijk nooit iemand er over. Of op Texel, Vlieland, Terschelling of Schiermonnikoog. Hoe is het wonen daar nu? Kom je vaak op het vlakke land? Heb je een baan op het eiland of op het vlakke land? Ben benieuwd.
Helaas niet maar zou wel heel graag op Terschelling willen wonen. Maar ja,manlief.heeft hier een vaste baan en die zet je niet zo snel op. Helaas zijn de huizen ook erg prijzig.. Maar als ooit de kans zich aan doet...
Zo te zien woont er nog niemand. Ivm 1 reactie. Maar idd Manuk, volgens mij zijn de huizen hier een stuk duurder.
Leuk Jel! Wij zijn net weer terug van Ameland! Wij wonen er (helaas) ook niet! Ben stiekem wel beetje verliefd op Ameland! Vind dat zo'n mooi eiland! Geniet nog van je vakantie!
Ben een ex eilander. Geboren en getogen op Texel. Vroeg mij hetzelfde af pas geleden. Of er ook nog meer mensen van de eilanden ZP-en. Wij noemen het vaste land overigens de 'overkant' en niet het vlakke land.
Ik zou zooo graag op Ameland willen wonen, ben er echt verliefd op Over een paar maand gaan we er weer heen.
Wat heerlijk he Ameland... Ik schreef vlakke land in mijn openingspost, maar ik bedoelde vaste land. Maar ' de overkant' is ook prima. Andere dames die er ook naar toe gaan: veel plezier. Nog geen mensen die er wonen dus...
Mijn hart ligt op Vlieland, maar wij wonen op het vaste land. ( Ongeveer tegenover Vlieland ). Zou er trouwens niet willen wonen, ik vind de meerdere vakanties en dagjes uit meer dan genoeg.