Ik ben toch niet de enige die dit raar vindt?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door MamaDeluxe, 11 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    www.babypark.nl op zondags ook de website niet open??? Toen ik het las moest ik echt ff 3 keer knipperen hahahaha, gaaaaarrr hoor!

Ik vind het een beetje ver gaan;)

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    och das al zo lang...religieus aangelegd....

3. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Oh echt? Nooit eerder op die site geweest, ik dacht ff orienteren op winkels in de buurt hier, ik dacht echt ff van wtf?! :s

4. Missprincesa

Missprincesa Bekend lid

12 feb 2013
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik dacht in eerste instantie ook dat het een fout bij het laden was :p

De mensen die er werken schijnen ook allemaal vrij streng gelovig te zijn...hoor ik tenminste van anderen, heb dat zelf nooit gemerkt en er helemaal niet naar gevraagd.

5. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Day verwacht je toch never nooit van een babymegastore?? Ik vind het ergens echt hilarisch!! Hahahahahaha. Hoe bestaat het....:p

6. Tal1987

Tal1987 Actief lid

18 jul 2012
    117
    41
    28
    NULL
    NULL
    Haha! Dat was ook mijn reactie: ik dacht echt menen die dat nu? En daardoor hebben ze van mij alvast een bestelling gemist.. Op zondag heb ik juist lekker veel tijd om alles rustig uit te zoeken! Dus was dan bij babydump uitgekomen en daar natuurlijk ineens kei veel besteld (op zondag lekker puh :D)

7. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Volgens mij moet je daar ook niet te hard roepen dat je niet gehuwd bent hihi....

8. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @tal, idd ik heb nu ook ergens anders geshopt, ik dacht ook lekker ff op de zondagavond spulletjes kijken en uitzoeken.

Ik vind het echt heeeeeeel apart. En ik ben zelf ook christen. Lol!

9. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Hihi liep en loop ik telkens tegenaan en het stomme is, ik type die winkel ook alleen maar in op zondag dus weet nog altijd hun assortiment niet :')

10. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Dat meen je niet :$ Ik ben nooit op die site geweest ;)

11. Verox

Verox Niet meer actief

Voor mij is het ook iets waarover ik me blijf verbazen.
    Weet dat het met hun geloof te maken heeft, maar begrijp het nog steeds niet. Ze lopen veel inkomen mis en zelfs al houden ze de website op zondag open dan kunnen ze zondag nog steeds als een rustdag respecteren door op zondag zakelijke activiteiten te onderhouden. Dus niet bereikbaar zijn en geen pakketten verzenden. Wat volgens mij voor bijna iedere winkel opgaat. Maar om daarvoor nou meteen de hele site uit de lucht te halen?!

12. Wij waren op de 9 maanden beurs en daar was zelfs de stand dicht op zondag! Niet te geloven dat je daar een aantal dagen staat en je de zondag helemaal niet benut.
    Raar hoor....

13. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Jaaaa wat een gekken hahaha!!

14. Lenne

Lenne Actief lid

16 mei 2011
    218
    0
    16
    Ik vind het juist wel sterk dat ze hun principes niet opzij zetten voor financiƫle winst. Zo 'lekker puh' is dat dus niet, zij vinden hun zondagsrust gewoon belangrijker dan jouw geld. Of je het daar nou mee eens bent of niet, voor die houding heb ik wel respect! Hun integere manier van zakendoen heeft ze blijkbaar ver gebracht, als je ziet hoe succesvol die zaak is. Mooi toch?

15. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Tja, ze zitten in Enter en daar zijn ze redelijk gelovig. Ik heb ook juist op zondag tijd om dat soort dingen te doen. En bestel dan dus vervolgens bij babydump, bol.com en waar dan ook.
    Maar ik denk ook regelmatig... oh ja, tis weer zondag :)

16. baby S

baby S Actief lid

18 feb 2013
    169
    1
    0
    mama zijn
    Zeeland
    Ik had inderdaad ook zo iets van hu...maar dat komt omdat je het nooit tegen komt, maar t heeft ook wel wat.

17. Anique2008

Anique2008 Bekend lid

27 mei 2013
    514
    0
    0
    Dordrecht
    Wat ik nog veel aparter vind is dat alle verkoopsters altijd zwanger zijn... Wanneer je er ook komt....
    Kan natuurlijk toeval zijn, ben er 3x geweest versprijd over 2,5 jaar maar was iets wat me echt opviel...

18. Alethe

Alethe Actief lid

12 jul 2013
    333
    0
    0
    Leiden
    Ik vind het vooral raar, omdat alle webwinkels op zondag geen orders processen. Zelfs Amazon niet. Dan kun je toch nog gewoon je webwinkel openlaten en dan op maandag pas de bestellingen verwerken? Wat een onzin.

Met zondagsrust heeft dat dan ook weinig te maken hoor, die website gaat wel door als alles netjes in orde ermee is.

19. Verox

Verox Niet meer actief

Dat gevoel heb ik dus ook.
    Wat voegt het toe om de site op zondag dicht te gooien?

Natuurlijk kun je het als bewonderenswaardig zien dat mensen hun principes zo hoog hebben zitten en daar respect voor hebben, maar daar kun je ook in overdrijven.

20. youdidit

youdidit Actief lid

30 apr 2012
    150
    7
    18
    Kan er wel om lachen.

Met pinksteren waren ze overigens gewoon geopend, daar verbaasde ik me zo enorm over. Dat was de eerste keer dat we naar Babypark gingen en het was er zo druk dat ik maar bleef vloeken (manlief ergerde zich dood), dat vloeken is een zwangerschapskwaal....

Er werken trouwens ook niet-gelovige mensen. Wat ik tevens opvallend vind is dat die meiden daar behoorlijk sexy gekleed gaan in hun strakke blousjes en rokjes, huidskleurige panties en laarzen. (Wellicht tikkeltje jaloezie omdat ik het nu niet kan hebben met mijn zwangere lichaam).

Deel Deze Pagina