Amazon.co.uk aanbiedingen speelgoed

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Berte, 25 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.028
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Net weer wat besteld op amazon.co.uk, ze hebben op dit moment weer een paar interessante aanbiedingen, oa:
    Fisher Price Little People J0895 Little Movers Airplane: Amazon.co.uk: Toys & Games
    BRIO 33700 My First Railway Set: Amazon.co.uk: Toys & Games Edit:deze is alweer duurder :(
    Brio Railway 33187 Wooden City Train Set 29pc: Amazon.co.uk: Toys & Games LEGO DUPLO 6141: My First Farm: Amazon.co.uk: Toys & Games
    LEGO City 3221: Big Truck: Amazon.co.uk: Toys & Games

Ze hebben nu veel dozen met korting, alvast handig om voor het eind van het jaar in huis te hebben.
    (de prijzen zijn wel in Britse Ponden en het wordt pas gratis verzonden vanaf 25 Pond en supersaver delivery items.)

2. joosv

joosv Actief lid

9 feb 2012
    236
    0
    0
    NULL
    Betuwe
    Wauw, dat is wel heel aantrekkelijk!!
    Heb jij al vaker hier iets bestelt?
    Ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe dat is bevallen en de betaling etc in zijn werk gaat.
    Ik lees je reactie graag!

3. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.028
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik heb er al tientallen keren besteld en ben er erg tevreden over. Ik heb tot nu toe alle items die ik besteld heb keurig geleverd gekregen. Niet alleen speelgoed, maar ook veel boeken, verzorgingsartikelen, kamer decoraties, konijnenspeelgoed, pannen, servies, etc. etc.

Enige minpuntjes zijn dat er soms iets niet naar Nederland wordt verstuurd (bv pampers), maar dit wordt dan duidelijk bij het afrekenen. Ben ik tot nu toe een paar keer tegen gekomen. Ook kloppen de verzendkosten niet als je spullen zonder gratis verzending in je winkelwagentje stopt. De site laat dan de verzendkosten voor Engeland zien, bij het afrekenen zie je dan pas de werkelijke kosten.

Verder zijn er een paar puntjes waar je op moet letten. De prijzen zijn in Engelse Ponden, het is pas gratis verzendig naar Nederland vanaf 25 Pond voor Super Saver Delivery Items van Amazon zelf. En ook niet onbelangrijk, de producten zijn voor de Engelse markt, dus met Engelse teksten en stekkers.

Betalen doe je met je credit card en de Super Saver Delivery wordt soms na een week pas verstuurd (hetgeen keurig in de voorwaarden staat vermeld).

4. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow, bedankt voor de tip! Heb meteen 2 dozen duplo gekocht. Voor een vd twee betaal je in NL 35 tot 45 euro ongeveer, en de andere kon ik alleen voor 28 euro vinden. En dat zijn internet prijzen....in de winkel betaal je vaak nog iets meer. Was nu 35 euro kwijt....jippie!

5. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Kan je echt alleen maar met creditcard betalen?

6. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, volgens mij wel ja. Ik heb die van mijn vader mogen gebruiken, want heb er zelf geen.

Deel Deze Pagina