Hoi, Ik ben vijf maanden geleden bevallen van een jongen. Alleen.. ik heb nog steeds last van haarverlies. Dat is geleidelijk aan na de zwangerschap begonnen. Werkelijk, ik kan er een pruik van maken! En daarnaast is mijn menstruatie ook anders. Ik weet dat het kan veranderen, maar ik was voor de tijd altijd stipt om de 4 weken maar nu is het een week van tevoren al aan t 'rommelen' (afscheiding) en t is nu al een paar keer gebeurd dat ik op 3,5 week zit. Kan ik op deze manier gewoon weer zwanger worden of? Lieve groetjes
Goedenavond, helaas is haaruitval echt een kwaal die je vaak hebt na de zwangerschap. In de zwangerschap heb je vaak een volle bos haar, maar na de bevalling valt het vaak uit. Dit komt echt door de hormonen. Helaas kan het ontzwangeren 9 maanden duren. Je kan hierover advies vragen aan je kapper. Ook je menstruatie kan nog onregelmatig zijn door de zwangerschap. Ook dit heeft tijd nodig om regelmatig te worden. Maar zwanger worden kan zeker met een cyclus van 3,5 week. Succes! Groetjes Monique