Aanleren speen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Emm27, 5 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ik snap je. Ik geef ook bv en dat spenen bij mij, en pinken ben je op een gegeven moment klaar mee. Daarbij kan een gastouder of oppas dat niet opvangen.

Probeer eens een speenmaat groter. Dus niet de 0-6 maand maar 6 maand +
    Deze tip kreeg ik vanuit het ziekenhuis afd. neonatologie. Sommige kinderen hebben meer mondvulling nodig.

Ik gebruik de difrax natural.

2. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.908
    387
    83
    Dank voor de tips. Ik heb bijna alles geprobeerd maar ook wel tips die ik nog niet kende. Ik ga het proberen. Ik snap de meningen over wel/niet een speen. Maar ik weet bij mijn derde wel waar ik aan begin
    Ze heeft weinig zuigbehoefte maar soms juist op plekken waar ik niet kan voeden (supermarkt of in de auto) daarvoor is het handig.

3. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Mijn oudste heeft nooit een speen gewild. Toen hij 11 maand was ging hij ineens op zijn wijsvinger sabbelen.

Jongste heeft wel een speen, maar hij heeft m alleen in als hij heel moe is, in bed of onderweg in de auto.
    Hij heeft difrax

4. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.321
    10.286
    113
    Doen waar jij je prettig bij voelt maar wel begrijpen dat andere snel roepen waarom wil je het aanleren.

5. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Mijn eerste 2 kinderen hebben beide speen geweigerd en ook nooit willen hebben.
    1e kreeg na 5 weken kv en de 2e heeft borstvoeding gehad te 14 maanden.
    3e is direct gestart en kv en zijn speen is heilig vanaf dag 1 :roflmao:

Deel Deze Pagina