Hoi, Misschien een aparte vraag maar ik ben benieuwd wat voor broek jullie dragen in de fitnesszaal. Ik ben best lang, 1,78, en heb tegenwoordig maat 44 Ik vind die broeken die ze aanbieden in de sportzaken echt 3 keer niks, omdat je er echt alles in ziet omdat de stof zo dun is. Ik heb nu 2 broeken liggen, 1 katoenen maar die is na 2 keer dragen al niet super meer en een jazzpants van dat gladde, strakke materiaal die volgens de sportzaken echt het beste zijn. Er lijkt ook bijna niks anders te krijgen, alleen bij de heren:x Dus de vraag is wat dragen jullie, en hebben jullie nog tips voor iemand die lang is en flinke bovenbenen heeft Alvast bedankt! Groetjes MB2005.
Ik ben dan wel niet lang, maar ik heb zoiets voor fitness. Ik hou ook niet van dat hele strakke en gladde. Nike Dri-fit be strong fitnesspant in de wereld Fitness - Perrysport.nl
Heb bij de scapino soort korte jogingbroeken gezien. Dus zo kort als een korte broek maar in echte jogingbroek stof. Misschien is dat wat.
Bedankt voor de reactie's Dat joggingstof lijkt me heel erg warm. @Missy29, is dat een broek van katoen? en is de kwaliteit wel redelijk goed? Groetjes MB2005.
Nike jazzpants.Ben gek op deze broek.heb er 3 zwarte,2 blauwe en 1 donker paarse. Detail - Familysport.nl Verder zitten de Nike Be strong en de Nike road trip ook erg fijn.Ik haal er elk jaar een paar bij Batavia-stad.Is goedkoper en ik koop er meteen een paar in.
ik draag graag de broeken van mexx sports, zitten heel erg lekker, zitten losjes en zijn dun van stof en je ziet er niets in
Mijn man en ik hebben ook geshopt voor de sportschool waar we binnenkort heen willen gaan. Ik heb voor mijzelf twee van die 'slobberbroeken' besteld. Ff zoeken hoor: Deze: Set van 2 EASTWIND joggingbroeken. online kopen | Home | Mode @ Neckermann.com Twee stuks gelijk.
lekkere slobbroek van lonsdale. Heb al me sportkleding van lonsdale en nee ik ben geen racist! Ik vind het een goed en mooi sportmerk vandaar dat ik het draag!
joggingboeken, maar wel hippe hoor! Ik vind esprit een heel fijn merk, heb daar een lange van en een capri.