Wie weet er nog een leuke workshop om met een vriendin te doen?

Discussion in 'De lounge' started by flower 27, Jun 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. flower 27

flower 27 Bekend lid

May 28, 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Ik wil samen met een vriendin een leuke workshop doen in de buurt van rotterdam.
    Wie heeft er een leuk idee, maar dan bedoel ik niet de standaard dingen, zoals sieraden maken koekjes bakken, koken, schilderen enz... echt iets orgineels en dan ook nog in de buurt van rotterdam.

Alvast bedankt voor de tips!

Groetjes flower

2. Rylie

Rylie VIP lid

Jun 14, 2010
    5,757
    490
    83
    Female
    Patissier
    Noord Brabant
    workshop bonbons maken..

Heb in een chocolaterie gewerkt en iedereen die er komt vind het fantasties! Mannen en vrouwen...

Je mag ook lekker snoepen tussen door... ( bij ons toen wel)
    En dit zal er ook wel zijn in Rotterdam

3. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    een taart maken? En dan bedoel ik zo'n echte mooie met marsepein?

De bonbon workshop in ridderkerk (geloof ik) schijnt ook wel erg goed te zijn.

4. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,063
    3,858
    113
    Ik heb laatst een taartworkshop gedaan en dat vond ik erg leuk, kun je echt best iets moois van maken en je eigen idee uitvoeren.
    Workshop bonbons maken heb ik ook wel eens gedaan, ze waren erg lekker, maar ik vond het verder wat saai.
    Misschien een workshop cocktails maken? Ook wel eens gedaan, vond ik ook leuk, alleen was ik toen zwanger :p, dus dat schoot niet erg op. Een hoop zullen ze ook wel in de buurt van Rotterdam hebben.

5. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

o dat weet ik niet of die in jouw buurt is, maar ik heb een keer een workshop inpakken gedaan, kun je leren hoe je een cadeautje kunstig verpakt. heel handig!

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

paaldansen? daar kan je tegenwoordig ook workshops voor volgen. lijkt mij best een keertje leuk om te doen (en pijnlijk want spierpijn en blauwe plekkeen krijg je er ook van heb ik gezien)

7. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik weet niet of gilze dichtbij genoeg is? maar een kennis van mij doet workshops pizza maken, lasagne en andere italiaanse gerechten. in een echte italiaanse stookover die buiten staat. als je meer info wilt pb me maar

8. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Workshop sushi maken?

9. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Cocktails maken bij Soho in R'dam! (Pannekoekstraat)

10. BeertjeY

BeertjeY Bekend lid

May 9, 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.
  11. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Heb in Arnhem (niet in de buurt helaas) een workshop zeep maken gedaan.
    Was echt super leuk! Ze had echt 100 potjes staan met geurtjes enz en dan kon je zelf kiezen.
    Was echt een aanrader.

12. claire

claire Fanatiek lid

Apr 8, 2007
    1,275
    0
    0
    begeleidster
    workshop salsa, meringue of afrikaanse dans... weet niet of het in jouw buurt is, moet je ff opzoeken op het net :)

Share This Page