beste , hier ben ik alweer met een vraagje . een rare vraag mischien voor jullie. ik ben nu 29 weken zwanger en alles loppt prima momenteel . nu maak ik mij wel wat ongerust omdat ik nog geen moedermelk produceer? is dat normaal? wat ik eigenaardig vind, is dat mijn borsten tijdens mijn zwangerschap helemaal nog niet gegroeid zijn . ook van stuwing ofzo heb ik helemaal geen last. op andere forum's lees ik over meiden die klagen van pijnlijke tepels enzo, maar ook met dat heb ik geen last . mijn borsten voelen nog helemaal zelfde aan als voor mijn zwangerschap. kan het zijn dat ik gewoon wat later zal zijn? ik enk niet dat het bestaat dat iemand geen melk kan aanmaken? of ben ik daar mis in? alvast bedankt voor jullie advies liefs natasha
hoi Natasha, het is een uitzondering als je tijdens de zwangerschap al melk hebt. Er zijn meer vrouwen die dat niet hebben dan vrouwen die dat wel hebben. Het wel of niet hebben van moedermelk tijdens de zwangerschap zegt niets over het wel of niet slagen van de borstvoeding straks. Ook het feit dat er niets zichtbaars aan je borsten is veranderd zegt niets over de borstvoeding. Maak je dus geen zorgen, dat is absoluut niet nodig! Mirjam