hoi Japke en Mirjam ik heb met 5 weken en 1 dag een echo gehad , daar was een zwangerschapsring te zien gelijk aan 5 weken en 1 dag , ..wat is een zwangerschapsring precies , is dat het zelfde als een vruchtzakje ? of hadden ze al meer moeten zien als dat a.s maandag ben ik 6wk en 4dagen en dan gaan ze weer een echo maken , zouden ze dan al een hartje moeten zien kloppen ...pff ik ben op van de zenuwen ik maak me best zorgen omdat ik vaak hier lees dat de borsten heel hard gaan groeien en pijn doen , dat is bij mij niet , het enige symptoom wat ik heb is honger de hele dag door alvast heel erg bedankt greetz asjuh
hoi Asjuh, een zwangerschapsring is de voorloper van het vruchtzakje. In het begin is dat zakje nog niet zo goed te zien en dan noemen we het een ring. Dat is dus volkomen normaal. Bij 6 weken en 4 dagen moet je wel een hartje zien kloppen (tenzij blijkt dat je minder ver zwanger bent). Het feit dat je wel of geen symptomen hebt zegt niets. Ga daar niet op af. De ene vrouw heeft veel kwaaltjes en de andere helemaal niet. Ook als je ze eerst wel hebt en later ineens niet meer, zegt dat nog niets. Mirjam
haai Mirjam dank je wel voor je antwoord , maandag zullen we het zien greetz en een fijn weekend astrid