aanmaning gekregen (geen herinnering)

Discussie in 'De lounge' gestart door Ellen291982, 6 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chida

Chida Actief lid

13 nov 2007
    443
    0
    0
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Nou, nou....ik begrijp dat jij aan de andere kant van het verhaal staat maar je neemt het wel erg persoonlijk..

Ik begrijp dat jij wil aangeven dat jij je geldzaken wel allemaal goed regelt maar het gebeurd nou eenmaal dat men moeite heeft met bepaalde vaste lasten. Je doet net alsof het allemaal zo goedkoop is en makkelijk te betalen Trouwens een betalingsregeling is ook maar een service en kan een bedrijf dus ook weigeren..

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Het is voor sommige bedrijven ook persoonlijk als een klant niet betaald betekend dat geen of heel weinig inkomen (gelukkig hebben wel altijd wel een bepaalde vangnet hiervoor) maar wij voelen dat erg in onze portomonee hoor.

Soms moest ik bellen voor facturen die al 12 maanden openstonden waarom koop je het dan als je het niet kan betalen vraag ik me af..

Een leverancier / winkel / bedrijf is toch geen bank?

3. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik ben het wel met jullie eens, maar was niet echt de vraag van de TS. Zoals ze al aangaf, gebeurt dit niet regelmatig. Ze was het gewoon domweg vergeten. Gebeurt hier ook wel eens...
    Kijk als je iets koopt en het niet betaald of niet kan betalen (wat weer wat anders is, dan het vergeten vind ik) dat vind ik gewoon dom. Maar iets als een zorgverzekering of belastingen etc, niet iets waar je om gevraagd hebt, dan kan ik me voorstellen dat het voor sommige gezinnen heel moeilijk is om die direct te betalen. Maar dan vind ik het wel weer zo netjes dat je met de betreffende instantie een betalingsregeling treft.

4. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

meid kan gebeuren, is mij deze maand met menzis ook overkomen. dochtertje hartstikke ziek, en wel ff wat anders aan mijn hoofd. Ben het glad vergeten. Gelukkig krijg je bij menzis wel een herinnering. *heb het nu maar zo ingesteld dat ie bij de ing binnenkomt als acceptgiro, dan zien we het sneller als zoiets weer zou gebeuren hoop ik*

5. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    Als je even leestekens typt, leest het wat makkelijker.

6. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik ben er ook een vergeten te betalen van baby walz. balen want nu moet ik 3,50 extra betalen. maar ja das mij eigen schuld en ik hoop (maar kan het niet garanderen) dat het me niet weer gebeurt

Deel Deze Pagina