leuk cadeautje 8 jarige?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door eline23, 11 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eline23

eline23 Niet meer actief

Over een aantal weekjes word er een neefje 8 jaar..
    we hadden mijn schoonzus al gevraagd voor cadeautips,maar zij liet weten dat hij eigenlijk al speelgoed genoeg had en het dus niet wist.
    Nu liepen mn vriend en ik van de week in de stad en zagen we een leuk cadeautje, een Cars giftset,bestaande uit alle Cars figuren waar dan showergel/badschuim in zit,dit leek ons wel een leuk cadeautje omdat hij dus al speelgoed genoeg heeft.
    Nu was mijn vraag is dit niet "raar' om te geven? We wilde bewust niet iets heel duurs geven aangezien de decembermaand ookal erg duur is en we voor 5 andere kindjes ook nog cadeautjes moeten kopen voor sint/kerst.
    Ben benieuwd wat jullie van dit cadeautje vinden en wat je ervan zou vinden als jouw kindje zoiets zou krijgen.

2. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.194
    16.528
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik zou niet zo snel meer kiezen voor Cars op deze leeftijd.
    Misschien is het leuk om een Donald Duck Junior te geven en bij de Etos hebben ze een leuke serie verzorgingsprodukten ook voor jongens.

Succes.

3. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Met 8 jaar zijn de meeste jongens niet zo'n fan meer van Cars, is mijn ervaring. Ik zou een leuk boek geven of iets leerzaams. Zelf ben ik voor die doelgroep gek op topografiepuzzels Larsen Puzzel Topografie

4. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
  5. eline23

eline23 Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties, hij is zelf nog wel helemaal gek van Cars

6. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Dan is het duidelijk en zou ik het een leuk cadeau vinden. Ik kan me nog wel herinneren dat ik vroeger een badschuim barbie kreeg en daar was ik ook echt wel gek mee, op mijn tiende ofzo

Deel Deze Pagina