Naar welke concerten ben jij wel eens geweest? Even diep graven en in niet chronologische volgorde Eerste concert ever: NKOTB - michael jackson - bjork - marilyn manson - therapy - macy gray - destinys child - live - alicia keys - michael buble - norah jones - katie melua (2x) - amy winehouse - caro emerald - ... En ik mis er nog vast wat waar ik nu even niet op kom - sting (juli '12) En een aantal cirque de soleils (maar dat telt niet echt mee he?) -
Ik ben maandag naar Bryan Adams geweest! Was heel goed. Verder 3x naar Muse, 1x Pearl Jam, 1x Britney Spears (was 10 jaar geleden ), en naar Lowlands, Pinkpop en Arrow Classic Rock festival dus daar ook een hoop bands gezien! Ik hou vooral van classic rock.
�3Oh!3 �AFI �Bloodhound Gang �Boys Like Girls �Bullet For My Valentine (2x) �Children of Bodom (2x) �Combichrist (2x) �Disturbed �Enter Shikari �Enrique Iglesias �Heideroosjes �HIM �Hinder Ill Nino �Janez Detd (3x) �Kill Hannah (2x) �LostProphets (3x) �Papa Roach (12x) �Placebo �Seether �The Offspring �Trivium (2x) �Wednesday 13 (2x) Ik heb alle extreem onbekende namen er maar even uitgehaald, anders was het een heeeule lange lijst Denk niet dat er hier veel zijn die hier veel namen van kennen, maar toch Ik ben zo ontzettend fan van Papa Roach, het is bijna obsessief te noemen Vorig jaar kwamen ze op 5 juli naar NL, maar ik vond ze 1 keer in het jaar zien niet genoeg, dus een week later ben ik naar Duitsland geweest, 4 uur heen reizen en 4 uur terug, en ik heb echt staan janken na afloop van het concert, omdat ik wist dat ze in 2012 niet zouden touren en ik ze dus '2 jaar zou moeten missen' Heel triest, maar ik kan er niets aan doen Mijn beste concert was ook absoluut van hen, en dan de keer op 4 augustus 2010, waarbij ik voor de 2e keer VIP kaarten had, en ze dus weer kon ontmoeten *zucht* Ik kan niet wáchten tot ze weer komen!
Dat was ook echt heeeel gaaf! Ik had Golden Circle tickets dus stonden ook nog helemaal vooraan, en hadden genoeg ruimte om te bewegen! Vond het wel een beetje een arrogante lul, maar goed, als je zo'n hoofd hebt mag dat..
In een heel ver grijs verleden waar ik me heel diep voor schaam ben ik 2 x naar de Backstreet boys geweest en een keer naar pepsi pop toen ze daar ook optraden. Nog een genante: De kast & friends!!! Haha, maar dat was omdat we gratis kaartjes hadden. en verder: - The cranberries - Bon Jovi - Caro Emerald Nog wel wat meer, maar kan er nu echt niet opkomen. Ook nog wat festivals bezocht.
Ik was een echte raver, dus voor mij was het meer mayday en loveparade.. Maar ben naar bon jovi geweest toen ik een jaar of 18 was en een paar jaar terug naar depeche mode (echt geweldig) geweest.. Saai hè? Maar heb gelukkig wel zo goed als alle grote dj's van de wereld mogen horen
Hmm... heb ooit eens een lijstje gemaakt van de bands die ik live heb gezien. Heeeeeele lange lijst Dit zijn bands die ik heb gezien tijdens een afzonderlijk concert of tijdens festivals zoals Lowlands (10 jaar Lowlands geeft nogal wat namen), Werchter, Sziget etc. Er missen er nog een hoop, maar deze kon ik mij herinneren. Oke, komt ie: 2-ManyDJs Air Traffic Alpha Blondie Anouk Arcade Fire Arid Artic Monkeys Basement Jaxx Beef Beirut Blocparty Blof Bon Jovi Booka Shade Brand New Britsh Seapower Calexico CocoRosie Coldplay Counting Crows Damien Rice Danko Jones De Staat Death in Vegas Deus Eagles of Death Metal Editors Elbow Elle Bandita Epica Faith No More Faithless Foals Fun Lovin Criminals Gogol Bordello Goldfinger Goldfrapp Groove Armada Heather Nova HIM Hit Me TV Hooverphonic Iggy and the Stooges Incubus Infadels Jamie Lidell Jamiroquai Jimmy Eat World Just Jack Kaiser Chiefs Kane Kasabian Keane Killswitch Engage Kings of Leon Klaxons Korn Kosheen KT Tunstall La Roux Lady Sovereign LCD Soundsystem Live Lostprophets Madrugada Massive Attack Milow Moby Moke Muse Mylo Nick Cave & the Bad Seeds Nickelback Nightwish Nine Inch Nails Novastar Oasis Oi va Voi Ozark Henry Panic!At the Disco Paolo Nutini Patrick Wolf Pixies PJ Harvey Placebo Porcupine Tree Racoon Razorlight Rodrigo Y Gabriela Roisin Murphy Rosemarys sons Royksopp Rufus Wainwright Santogold Scissor Sisters Sigur Ros Snow Patrol Sonata Arctica Sonic Youth Spooks Stereo MCs Take That The Black Crowes The Breeders The Cure The Dandy Warhols The Gutter Twins The Hives The Killers The Knive The Kooks The Magic Numbers The National The Pigeon Detectives The Prodigy The Raconteurs The Shins The White Stripes The Whitest Boy Alive Them Crooked Vultures Tiga Timo Maas
Paste niet in 1x: Tool UB40 Underworld Vive la fete Voicst White Lies Within Temptation Yeah Yeah Yeahs Yeasayer Zita Swoon Zootwoman Zornik Zuco 103 edit: 30 Seconds to Mars Queens of the Stone Age Balthazar I am Kloot Billy Talent Gwar Band of Skulls Gaslight Anthem Trigger Finger Carbonfools Mika
30 stm heb ik op het Sziget festival in Budapest gezien, twee weken later weer op Lowlands en dat viel een beetje tegen moet ik zeggen. Het concert in Budapest was echt super. Zo energiek en allemaal fans die op het podium mochten aan het einde. Maar toen ik op Lowlands merkte dat Jared Leto exact dezelfde routine afwerkte, met exact dezelfde grapjes (woord voor woord) en al die fans weer het podium op werden getrokken, was de magie er wel een beetje af
bij jullie lijsten stelt die van mij niet zo heel veel voor Take that 2x Backstreet boys 6x Solid Harmonie Radio 10 gold superfuif Radio 538 koninginnedag (nog op het leidseplein) Genesis Fleetwood mac Vrienden van amstel en mijn grote idool Michael Bublé wordt 26 april ook de 6e keer
Nou daar komt ie! Vroeger veel rave en hardcorefeestjes. Green Day Korn The offspring Lacuna Coil Evanescense Rammstein 3x en 1x in Berlijn Volbeat Peter pan speedrock Madball Within Temptation Epica Veel festivals zoals de Zwarte Cross Pinkpop en Lowlands.
Pfffffff, ik ben naar zoveel concerten geweest... Ik zal eens opnoemen wat me te binnen schiet... Op alfabetische volgorde 3 Doors Down Action in DC After Forever Alice Cooper Autumn Ayreon (Star One) Band zonder Banaan The Bloodhound Gang De Heideroosjes Doe maar Epica Flogging Molly God Dethroned Green Lizard Helloween Iron Maiden Judas Priest Kane Krezip Mika Moonspell Motörhead Nerf Herder Peter Pan Speedrock Present Danger Rage Against The Machine Rammstein Ronnie James Dio Savatage Saxon Sick of It All Sting The Gathering The Golden Earring The Offspring Therion Vengeance WC Experience Within Temptarion En vast nog wel een stuk of 20 waar ik nu even niet op kan komen. Oja en verschillende festivals, waaronder Dynamo Open Air Graspop Metal Meeting Wacken Open Air Waldrock Dauwpop en nog wat kleinere
Eerste concert * Rolling Stones * Bryan Adams * Korn * Metallica * Rammstein * Sonisphere met o.a Metallica, Slikpknot, Korn etc
Mijn lijstje is een stuk korter: De heideroosjes Jansse Bagge Bend Live Marilyn Manson Rammstein Rowen Heze Supergrass The Golden Earring En daarnaast nog vele bands gezien op Pinkpop en Werchter
Leuk onderwerp! Dit is mijn (bescheiden) lijstje van vroeger tot nu Sting David Lee Roth Phil Collins Mariah Carey Bee Gees Barry White Coldplay UB40 Metallica (2x) Slipknot Korn Within Temptaion Sonata Actica Judas Priest (2x) Apocalyptica Slayer The Scorpions Epica en nog een paar bands waarvan ik de naam vergeten ben
Ben bij pepsi pop geweest en daar meerdere gezien. Nog wel wat artiesten gezien bij 538 museumplein en parkpop. Verder shakira maar zat er achterin en zag niet heel veel. En mijn topper is lady gaga in rotterdam 1 rang zit maar kon gewoon bij de staan plaatsen komen en daar ook nog gestaan ze was echt te goed. Groetjes gaga
Hier ook niet zo'n grote lijst: Backstreet Boys (jeugdzonde) R. Kelly U2 (met kaiser chiefs in het voorprogramma)