Aanmelden Temperatuurkaart

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ooievaar, 5 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ik heb nog niet gemaild.... Weet zo gauw niet waar ik uit moet kiezen.
    Het gene wat ik moet hebben dat staat er niet tussen.
    Ik denk dat ik er gewoon 1 tussen uit pak. Jammer dan..
    Ik hou jullie op de hoogte.. :D

2. liselotje

liselotje Bekend lid

17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Ik heb het ook geprobeerd voor jullie dames...ik wou een account aanmaken met de naam ooievaar (de rest kan dan nog altijd gewijzigd worden) maar helaas ik krijg precies dezelfde foutmelding..

Ik weet ook niet waar het aan ligt misschien is het er te druk en krijgen ze het niet meer geregeld :rolleyes:

Ik zal in ieder geval ook nog eens over enkele dagen proberen...

groetjes liselotje ;)

3. Door

Door Bekend lid

7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    als iemand mijn account wil overnemen hoor ik twel... heb er nog 1 namelijk en die is nu niet meer nodig...

4. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Graag Door!!! :D
    Ik stuur je een pbtje...

5. LadyN

LadyN Lid

5 mrt 2006
    96
    0
    0
    Liselotje bedankt voor t proberen hoor ;) ik vind t ook maar vreemd..

Door kan dat gwoon ja? ik zou t wel willen overnemen..

6. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ojee dat wordt nog voordringen... hahaha ;)

7. Door

Door Bekend lid

7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Ik zal weleens even kijken of ik met mijn andere email adres ook een aan kan vragen, dan hebben jullie dr allebei 1!

8. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Bedankt liselotje!! :D

9. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Denk niet dat dat lukt. Als je het via de zelfde pc doet dan kan dat niet.
    :( :(
    Maar wie weet! :D

10. Door

Door Bekend lid

7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Hier lukt t niet, maar hee.... zit op werk, en heb zes pc's tot mn beschikking, hihi!

11. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Wauw dan moet het toch gaan lukken zou je denken.
    Hahaha vind het wel lief dat je dit voor ons doet hoor!! :D :D

12. Door

Door Bekend lid

7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    hmmm...lukte ook niet, hebben denk ik allemaal hetzelfde ip-adres...
    Of ik heb daar weleens achter zitten werken en met die compu mijn kaartje bijgewerkt...

Dus ikke ga even computers zoeken!

Geen dank hoor, ik bedoel, voor mij een kleine moeite, en dan kunnen jullie zonder gedoe aan de gang!

13. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Gewoon je collega's even aan de koffie zetten... hahaha
    Kan jij er ff bij... :rolleyes: :D

14. Door

Door Bekend lid

7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Hmmm...ook dit lukt niet, en ik krijg inderdaad dan dezelfde melding, die zegt dat je je al eens aangemeld hebt en dat je niet nogmaal mag aanmelden....

Kunnen jullie niet allleen de bevestigingsmail niet gehad hebben?

Als je nu probeert in te loggen, kun je ook drukken op t knopje: forgot my password... als je dan je email invult stuurt ie nogmaals het password op...
    misschien is dat een idee??

en anders heeft mn zus ok nog een compu,daarvan weet ik zeker dat ik daar ooit iets met FF heb gedaan, maar dan duurt het een paar dagen...

15. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Maar hoe meldt jij je op die andere pc's aan.
    Je hebt mijn mailadres toch niet?
    Je kan denk ik niet je eigen adres doen, want dan zegt ie inderdaad
    dat het niet lukt. Je mag je maar 1 keer registreren.
    Zal ik je mijn emailadres geven via een pbtje?

16. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

23 mrt 2006
    975
    0
    16
    volgens mij moet het niets uitmaken vanaf welke computer je het probeert. hij zegt immers zelf dat het geen error is, maar dat er gewoon niet aangemeld kan worden. Soort van 'under contruction' ofzo denk ik.
    Ik zal het thuis ook nog eens proberen, zit nu ook op mijn werk.

17. LadyN

LadyN Lid

5 mrt 2006
    96
    0
    0
    hiihii en dat om een temp kaartje ;)

18. Door

Door Bekend lid

7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Ik heb me de vorige keer aangemeld en mijn hotmail-adres gegeven, maar daar heb ik er twee van.....dus heb mijn andere email adres ingevoerd.
    hij geeft dus aan dat je geen twee accounts aan mag maken, en dus ook niet twee accounts op dezelfde computer kan maken!

Dat maakt dus wel uit, want je ip-adres wordt gewoon gecheckt en dan kun je er dus niet in!

dit is de melding die ik krijg:::

Unfortunately your request for membership could not be processed favorably at this time. You may want to try again in a few days. This is not an error, please consult Membership Policy for more information. In addition please review the following important notes:

Hier zegt hij inderdaad dat het geen error is, dat betekent volgens mij dat hij aan wil geven dat dit geen fout op hun site of een under construction note betreft, maar een fout van de gebruiker, en deze moet de volgende notities lezen

If you have lost your password or if you never received it, please use our Lost Password form to retrieve your login information. Make sure to verify your SPAM/Junk mail setting before doing so to ensure that our email will not be incorrectly deleted.

Dit geeft dus aan dat hij doorheeft dat je probeert in te loggen op dezelfde compu maar onder een andere naam, hier geeft hij aan dat je als je je eigenlijke password kwijt bent, je een fomulier in moet vullen...

If you have lost your password and have also changed email address since you registered, please use our Change Email form to retrieve your login information. Scroll down on the form to see the provision for lost password.

Hier geeft hij aan dat op dezelfde computer aanmelden met een ander emailadres dus ook niet lukt, dan moet je eerst het email adres van je huidige account wijzigen.

Please do not try to submit multiple requests as this will prevent you from getting and/or keeping a membership. We only allow one membership per person and per computer.

En hier weer, we staan maar 1 account per persoon & computer toe! Dus als je met dezelfde account op een andere compu hebt gewerkt, komt je ip-adres op dezelfde lijst te staan en herkent hij dit dus als het ip-adres wat bij jouw account hoort!
    Een tweede account maken vanaf deze computers is dus niet meer toegestaan!

Note that both our Charting and Pregnancy sites use the same login information, you only need one account.

Thank you in advance for your understanding
    Fertility Friend Online

Dus in t kort: volgens mij is dit een zeer geavanceerd programma wat je ip-adressen bijhoudt, en dus, komt je op computers waar je al eerder een accout op hebt aangevraagd, er gewoon niet meer in!

Dus, of een lost password form invullen, mischien is je account wel geregistreerd en komt het dan toch goed, of met een ander e-mail adres (hotmail) op een hele andere computer een nieuwe account aanmaken, en proberen of je er dan bij je eigen computer ook in kan.

19. LadyN

LadyN Lid

5 mrt 2006
    96
    0
    0
    wat een gedoe he!
    voor mij wordt het t laatste (op hele andere pc) of helemaal niet bij fertility friend :(
    ik heb geprobeert wat je zei, forgot password maar dat doet ie ook niet dus :( :(:
    mja ff kijken ofdat er nog andere sites zijn, als iemand ideeen heeft.. graag :) :) ;)

20. Door

Door Bekend lid

7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal

Deel Deze Pagina