Nope, Friesland en Brabant lopen op dit moment aan kop qua aanmeldingen. Uit Overijssel nog niemand. Maar dat komt vast nog wel toch? Er zijn hier toch ook genoeg meiden uit Overijssel?
Leonietje en Swiggy, waar komen jullie vandaan? Misschien dat jullie tov net gunstig wonen, dat jullie "bij elkaar" in de groep kunnen
nou twente en zwolle ligt nog wel een aardig eindje uit elkaar namelijk ... maar op zich zou het wel kunnen maar twente is drenthe toch? Of ben ik nou heel erg blond? dikke kus Swiggy
Ik denk het wel ja Volgens mij ligt Twente nl in Overijssel Het ligt er maar net aan waar je in Twente woont, maar als je helemaal in het westen van Twente woont (regio Almelo) dan valt de afstand naar Zwolle (of iets er tussen in) nog wel mee Tijd voor een pakje Mahoni?
Ja ik woon in overijssel, in Deventer. Maar ik kan in de weekenden ook mee met de friezen, dan ben ik daar namelijk meestal, Ik wil ook wel twee keer hoor, Maar ik ben wel hoogzwanger, dus of het lukt weet ik niet.
Ik wil je voor zowel voor overijssel als Friesland wel op de lijst zetten, gewoon onder voorbehoud. Dan kan je altijd nog bepalen of je mee wilt/kunt. Op wat voor termijn het etentje zal zijn heb ik toch nog geen zicht op op dit moment.
Hoi! Gezellig! Zou je het lijstje waar ik dit onderwerp mee ben begonnen willen invullen en naar mij toe willen sturen via een PB-tje? Anders hou ik straks het overzicht niet meer wanneer er meer aanmeldingen binnenkomen Alvast bedankt! Groetjes Linda
Je hebt vast mijn berichtjes gelezen..haha..ja ik zit er momentel ook even door MAAR gelukkig zijn de meiden hier SUPER lief en dat doet erg goed Sorry was even oftopic DE friezen stromen zo ook al aardig binnen
Ik heb sinds het plaatsen van het berichtje gisteren al 12 aanmeldingen ontvangen. Gaat dus hartstikke goed! Maaaaar: er kunnen nog veel meer bij!!! Het kan tenslotte alleen maar doorgaan bij genoeg animo! Vergeet niet bij je aanmelding het volgende in te vullen: Nickname Naam Emailadres Woonplaats Voorkeur type Eten Voorkeur bedrag Evt tips mbt het restaurant Groetjes Linda